مسئول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام:

تفکر ناب اسلامی موجودیت اسرائیل را به خطر انداخته است/ اگر اقتصاد مقاومی داشتیم، مسئولین زیر بار برجام نمیرفتند

مسئول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: اگر ازهفت سال قبل سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرایی می شد و اقتصاد مقاومی داشتیم، مسئولین هیچ وقت زیر بار برجام نمی رفتند.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۵۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در ششمین اجلاس مجمع عالی بسیج شهرستان تربت جام با تبریک ولادت باسعادت مولود کعبه حضرت علی(ع) افزود: بعد از قرن ها هنوز بشریت نتوانسته به وجود نازنین امیرالمومنین علی(ع) پی ببرد.

 وی با اشاره به فضائل و مناقب امام علی(ع) تصریح کرد: همه مذاهب به شکلی خود را به علی بن ابی طالب(ع) نسبت می دهند و دوست دارند در لواح حضرت باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیرالمومنین (ع) محبوب القلوب همه انسان ها تا روز قیامت است وحتی دشمنان آن امام همام هم منکر فضایل و کرامت های ایشان نیستند.

حجت الاسلام احمدی دربخش دیگر سخنرانی با اشاره به اظهارات نتانیاهو مبنی بر این که امروز نه  تنها موجودیت اسرائیل درخطر است بلکه همه موجودیت غرب تحت شعاع قرار گرفته است گفت: این احساس خطر ناشی از تفکر ناب اسلامی است که از تنگه خیبر تا تنگه جبل الطارق را فرا گرفته است.

وی اذعان داشت:انقلاب اسلامی در یک مسیر بسیار مهم و در یک برهه حساس تاریخی قرار دارد و با همه دشمنی استکبار، تفکر انقلابی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) به سرعت در حال پیش روی در کل جهان است.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: عنوان کتاب نویسنده غربی استوین کوهن مبنی براین که" سپاه پاسداران در حال رشد و تهدید و آمریکا درخواب " نشان دهنده این است که سپاه و بسیج توانسته به وظیفه ذاتی خود به درستی عمل کند.

مسئول دفترنماینده ولی فقیه درسپاه تربت جام با بیان این که آخرین تیر در حال ترکش استکبار جهانی، جنگ اقتصادی است اضافه کرد: فلسفه نام گذاری امسال مصداق این است که در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدام و عملی شایسته به همت دولتمردان صورت گیرد که تا به امروز این امر مهم مغفول مانده است.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی افزود: سپاه وبسیج با راه اندازی اردوهای "جهادی وهجرت" با کمک به سازندگی و تولید در کشور و رفع محرومیت زدایی به وظیفه خود عمل کرده است، اما وظیفه اصلی در تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دولتمران است.

وی با بیان این که تک تک مردم در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش دارند عنوان کرد:مردم می توانند با اصلاح الگوی مصرف،ترویج کالای ایرانی نقش موثری در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

حجت الاسلام احمدی تقویت روحیه مطالبه گری مردم از مسئولین را خواستار و ابراز داشت: با ایجاد واحیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می توانیم در جنگ اقتصادی دشمن موفق باشیم.

وی با اشاره به این که بسیج می تواند کمک یار دولت باشد خاطر نشان کرد: دولت می تواند با اتکا به توان بسیج ،همانند پروژه های ملی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) موفقیت کسب کند و این همدلی باعث افتخار مسئولین دولتی شود.

وی بیان داشت:اگر ازهفت سال قبل سیاست های اقتصاد مقاومتی  اجرایی می شد و اقتصاد مقاومی داشتیم، مسئولین هیچ وقت زیر بار برجام نمی رفتند.

 وی با اشاره به اظهارات سیف رئیس بانک مرکزی گفت: برجام تا الان جز خسارت محض هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است.

 مسئول دفترنماینده ولی فقیه درسپاه تربت جام؛ تخریب و یا توقف تأسیسات هسته ای که سال ها قابل برگشت نیست را خسارت محض دانست و یاد آورشد:آمریکا هیچ انگیزه ای برای اجرای تعهدات خود دردرخصوص "برجام" ندارد.

وی تأکید کرد:اگرآمادگی، اقتدار و توان رزمی، دفاعی و موشکی  قوای مسلح و بسیج مردمی نبود آمریکا  لحظه ای برای حمله به ایران باقی نمی گذاشت.

درخورذکراست؛ درپایان اجلاسیه انتخابات در دو بخش برگزارو آقایان غلامرضا دهقان نیری با 53 رای وهاشم بهرامی نیا با 50 رای به ترتیب رئیس ونایب رئیس مجمع عالی بسیج و آقایان رضا تبنا با 64 وغلامحسین قنبری با 62 رای به عنوان بارزسان مجمع انتخاب شدند.

گفتنی است؛ ششمین اجلاس مجمع عالی بسیج شهرستان تربت جام با حضور نخبگان بسیجی در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد.

 

 

 

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها