مردم تربت حیدریه از نهاد مقدس سپاه می‌گویند؛

سپاه مایه اقتدار و عزت نظام است/سپاه برآمده از متن مردم/لزوم ورود سپاه به حوادث منطقه و جهان اسلام/مدیریت جهادی و مقاومتی سپاه باعث بالا رفتن توان موشکی و دفاعی شده/لزوم الگو برداری مدیران اقتصادی از مدیریت سپاه و استفاده از توانمندی داخلی مردم

شهرستان تربت حیدریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برآمده از متن ملت و مایه آبرو و عزت انقلاب و نظام می دانند و بر لزوم ورود به مباحث مهم منطقه و جهان اسلام و مقابله با جبهه استکبار و همچنین الگو برداری مدیران اقتصادی از مدیریت جهادی سپاه تاکید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۹۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
 خبرنگار بسیج تربت حیدریه به میان مردم رفت و نظرات آنان را در خصوص سپاه و خدمات این نهاد مقدس جویا شد.

اولین شهروند مصاحبه کننده سپاه را مایه اقتدار و عزت نظام عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری که دارد هیچ هراسی از دشمن به دل راه نداده و تمامی فرامین مقام عظمای ولایت را اجرا کرده و این مهم، نهاد مقدس سپاه را به یک نیروی منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل کرده و ترسی در دل دشمنان انداخته که هر روز در رسانه هایشان از قدرت سپاه و نفوذ آن در منطقه سخن می گویند.

وی اذعان کرد: خدمات سپاه تنها به حوزه نظامی بر نمی گردد و بلکه این نهاد در همه عرصه ها از جمله؛ عمرانی و آبادانی، فرهنگی و ورزشی و … به کمک مناطق محروم و بی بضاعت شتافته و این اقدامات سپاه مایه دلگرمی و قوت قلب مردم ایران اسلامی شده است.

شهروندی دیگر می گوید: دلیل اصلی موفقیت سپاه برآمده بودن آن از متن مردم است و با احساس تکلیفی که نسبت به مردم و مشکلات آنها در حوزه های مختلف دارد پا در عرصه میدان نهاده و از هیچ کمکی برای ملت دریغ نکرده است.

وی اظهارکرد: اگر نهادی برآمده از متن مردم باشد آنوقت می تواند بخوبی مشکلات مردم را درک و در راستای رفع آن تلاش کند، اما متاسفانه در کشور برخی نهادها و یا اشخاصی که از طبقه اشرافی گری به مدیریت رسیدند اصلاٌ به فکر مردم نیستند و به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای غربی و پر کردن جیب خودشان هستند.

شهروند تربتی دیگر بر لزوم ورود سپاه به عرصه های مختلف منطقه و جهان اسلام تاکید کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت رزمندگان سپاه و ارتش طلایه دار و میدان دار حوادث منطقه شده و تا جائی پیش رفته که دفاع از مرزهای کشور را به بیرون از مرزهای جغرافیایی کشانده است.

وی بیان داشت: برخی کج اندیشان و یا بی اطلاعان از اوضاع کشور و منطقه سخنانی نا بجا مطرح می کنند و می گویند چرا به کشورهای عراق و سوریه کمک می شود؟ این سخن واقعا اگر از روی اگاهی از اوضاع منطقه گفته شود باید در افکار اینگونه افراد شک کرد، زیرا اگر این کمک های مستشاری نمی بود معلوم نمی شد چه بلای بر سر کشور و این ملت می آمد.

استاد علوم اقتصادی دانشگاه در تربت حیدریه، نگاه و مدیریت جهادی سپاه را باعث بالا رفتن توان دفاعی و موشک های نقطه زن دانست و گفت: زمانی کشور در دوران دفاع مقدس حتی به سیم خاردار هم محتاج بود و مایحتاج خود را با واسطه و دردسر از کشورهای مختلف با قیمت های بسیار بالا خریداری می کرد، اما امثال شهید طهرانی مقدم با نگاه مدیریتی و استفاده از ظرفیت داخلی، کشور را در برابر تهدیدات نظامی دشمن مصون کرد.

عظیم پور تاکید کرد: اگر این نگاه و مدیریت در سایر صنایع به همین شکل ترویج و گسترش یابد بلا شک می توان در یک شیب ملایم به یک قدرت اقتصادی در منطه تبدیل شد.

یکی از دانشجویان دانشگاه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز سپاه در همه عرصه های علمی و فناوری و اقتصادی وارد شده و بجا هم هست زیرا در قانون اساسی سپاه موظف به حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب در همه عرصه ها شده و تنها نباید به توان بازدارنده نظامی متمرکز شود و این نیاز احساس می شود که نهادی همچون قرارگاه خاتم که از متخصصان و اندیشمندان داخلی بهره مند است، بتواند بسیاری از فعالیت های داخلی کشور را به سرانجام مقصود برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها