حمایت یکجانبه از مجرمین

دفاع صدای آمریکا از قاتل دختر افغان!

45 درصد باقی‌مانده نظردهندگان هم گفته‌اند، مجازات زندان ابد برای عبرت گرفتن کافی است.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج، یکی از ویژگی های ثابت مدعیان حقوق و رسانه های ضد انقلاب در موضوعات به اصطلاح حقوق بشری، قرار گرفتن در جبهه قاتلین، قاچاقچیان مواد مخدر،متجاوزین به عنف،همجنس بازان و ... است.

چنین رویه ای در فضایی شکل می گیرد که طرفی که مورد ظلم واقع شده است به کلی نادیده انگاشته می شود و پیامدهای جرائم صورت گرفته به نحوه سانسور می گردد.

در مورد قتل دختر بچه افغانستانی در ورامین نیز شاهد هستیم که شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب، ضمن پرداختن به موضوعاتی همچون قرار دادن افغانهای مهاجر در تقابل با جمهوری اسلامی،دفاع از قاتل به بهانه های حقوق بشری صورت می گیرد.

در این راستا شبکه ماهواره ای صدای آمریکا در برنامه اخبارش اعلام می کند:

یک نظرسنجی سایت صدای آمریکا نشان می‌دهد تعداد بیشتری در ایران مخالف مجازات اعدام حتی برای یک قاتل هستند. هفته گذشته ستایش دختر افغان مقیم ورامین توسط یک پسر 17 ساله دزدیده شد و بعد از آزار به قتل رسید و جسدش سوزانده شد.در وب‌سایت صدای آمریکا از شما بینندگان پرسیدیم به نظر شما قاتل او چه مجازاتی باید شود؟ تنها 29 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند او باید اعدام شود. 70 درصد مخالف مجازات اعدام او هستند و از میان این مخالفان اعدام، 25 درصد از این پاسخ‌دهندگان گفته‌اند، چون قاتل زیر 18 سال است نباید اعدام شود و 45 درصد باقی‌مانده هم گفته‌اند، مجازات زندان ابد برای عبرت گرفتن کافی است.


ارسال نظرات