تلویزیون سیا: مبارزه با فحشا محکوم است!

شبکه های ماهواره ای با استفاده از کارشناسان به اصلاح مذهبی خود، با استناد به منابع مذهبی،مبارزه با فحشا را محکوم و ترویج فحشا را مقدم می شمارند.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۶۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج، یکی از ویژگی های جریان نفاق،درهم آمیختگی حق و باطل برای ایجاد انحراف در جامعه اسلامی است و منافقین همواره بدترین و رذیلانه ترین برنامه ها را برای پیاده سازی انحراف به کار می برند.

در حالی که یکی از کارویژه های شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی ترویج فحشای و عادی سازی اعمال منافی عفت در ایران است، با بروز اخباری مانند گشت های ویژه نامحسوس نیروی انتظامی، شبکه های ماهواره ای با استفاده از کارشناسان به اصلاح مذهبی خود، با استناد به منابع مذهبی،مبارزه با فحشا را محکوم و ترویج فحشا را مقدم می شمارند.

شبکه ماهواره ای رادیو فردا،ارگان رسمی سازمان سیا با عصبانیت از اقدام قابل تقدیر نیروی انتظامی طی برنامه "مجله شبانگاهی" ادعا می کند:

مجری:حسن فرشتیان دین‌پژوه ساکن پاریس معتقد است که در اسلام، ماموران مخفی برای شنیدن درد و دل‌ها برای مشکلات مردم و بازگو کردن آن نزد حاکم بود، نه جاسوسی و خبرچینی از مردم.

کارشناس: در مورد ماموران نامحسوس آن چیزی که در اسلام وجود داشته و حتی حضرت علی ‌خطاب به مالک اشتر که او را به ماموریت می‌فرستد، عهدنامه‌ای برای او می‌فرستد و به او می‌گوید در بین مردم ماموران مخفی بگذار که ماموران بر این بودند که در بین مردم به صورت ناشناس بروند و گزارش‌ها و درد و دل‌های مردم را از حاکم و عوامل دولتی بشنوند و به حاکم بازگو کنند. به هیچ معنای جاسوسی و خبرچینی از مردم نبود و ما نکات دیگری در قرآن داریم که اشاره شد مثلاً در مورد کم‌فروشی و اختلاس اگر بنا است ماموری گذاشته بشود قاعدتاً از جهت فقهی باید برای امور گذاشته بشود که در قرآن به آنها توصیه شده است و به آنها فرمان داده شده است، نه برای اموری که جزو اصول جمهوری اسلامی درآمده اند.


ارسال نظرات