مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حُر مشهد:

تفکر انقلابی شهید مطهری، برای دنیای استکبار خطرآفرین بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حُر مشهد گفت: تفکر انقلابی استاد شهید مطهری، برای دنیای استکبار خطرآفرین بود.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۹۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، شورای فرماندهی و جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در محل سالن جلسات سپاه ناحیه حُر مشهد با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه دیدار کردند.

حجت الاسلام علی نوروزی در این جلسه ضمن تشکر از حضور گرم و صمیمی مهمانان بسیجی حاضر، شخصیت هایی چون استاد شهید مطهری را در ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی مغتنم دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حُر مشهد با تشریح و تبیین جایگاه فکری و اندیشمندانه این یار و همراه دیرین امام خمینی رحمت الله علیه، تفکر انقلابی این استاد فرزانه را از ویژگی های بارزشان معرفی کرده و تفکر انقلابی استاد شهید مطهری را، برای دنیای استکبار خطرآفرین بیان کرد.

وی در ادامه افزود: دنیای غرب وخط استکبار با فهم دقیق نسبت به جایگاه و تفکرات استاد شهید مطهری رحمت الله علیه بود که حذف فیزیکی ایشان را در دستور کار خود قرار داد. حذف فیزیکی که با دستور مستقیم خط سلطه و با اجرای عناصر نفاق آلود انجام پذیرفت.

حجت الاسلام علی نوروزی درپایان تفکرانقلابی را بیمه کننده آرمانهای انقلاب اسلامی دانسته و بسیجیان را دعوت به تقویت این روحیه کرد و نسبت به طراحی های عوامل آمریکا و استکبار که آگاهانه و یا جاهلانه روح انقلابی گری مردم را به نام افراطی‌گری سرکوب می کنند، این چنین بیان داشت که یک بسیجی مخلص و انقلابی هیچگاه از فشارهای روانی دشمنان و عوامل ناآگاه آنان هراس به دل راه نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها