در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

حضور پرشکوه مردم تربت حیدریه در پای صندوق‌های رای

مردم ولایتمدار تربت حیدریه از ساعت اولیه صبح امروز با حضور در پای صندوق های رأی، از بین دو نامزد انتخاباتی، تکلیف کرسی هجدهم بهارستان را در خراسان رضوی مشخص می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۸۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حماسه سیاسی مردم حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در سال ۹۵ از صبح امروز با حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای آغاز شده است.

امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار و فرمانده سپاه تربت حیدریه به همراه مسئولین ارشد شهرستان در ساعت اولیه صبح با حضور در شعبه ۲۲ و ۲۳ شهر، مستقر در محل مسجد جامع رأی خود را داخل صندوق انداختند.

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه انتخابات را مایه آبرو و عزت نظام دانست و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن پشتوانه ملی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی در هنگام اخذ رای در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دومین مرحله از انتخابات به مانند مرحله اول از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به نوعی بیعت مجدد با آرمانهای امام و شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لذا از همه مردم در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه می خواهم که رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند، چرا که در کار خیر باید از یکدیگر سبقت گرفت.

شهر تربت حیدریه با ۷۰ شعبه اخذ رأی، بخش مرکزی۳۱، جلگه رخ ۳۸، کدکن۱۷ و بایگ با ۱۲ شعبه تا ساعت ۲۰ امشب میزبانی مردمی است که همیشه ثابت کردند در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری چشمگیر و دشمن شکن دارند.

از این تعداد ۴۰ صندوق رأی سیار، آرای پادگانهای نظامی و انتظامی، زندان، بیمارستانها و برخی مناطق کم جمعیت را مأخوذ می نمایند.

حوزه انتخابیه تربت حیدریه با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و حدود ۲۳۰ هزار واجد الشرایط رای؛ شامل شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه می باشد که اکنون دو کاندیدا برای تنها کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت می پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها