خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی صورت گرفت:

برگزاری محفل انس باقرآن کریم درسپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

به مناسبت هفته عقیدتی مراسم محفل انس با قرآن کریم،با حضور قاریان استانی در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۷۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار داشت: به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی،فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، پاسداران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین برگزارشد.

دبیراجرایی این مراسم گفت: این محفل با تلاوت قاری استانی و حافظ قرآن کریم برادر محمد حسن بابایی و دیگر قاریان اجرا شد.

وی به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم،دربین پایوران و سربازان می‌شود.

معروفی گفت: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: قرآن کریم در جهان امروز به عنوان وحدت فرق اسلامی شناخته می شود و آنانی که قرآن را به عنوان محور اندیشه و عمل قرار می‌دهند نقشتعیین‌کننده‌ای در مسائل داخلی و بین المللی داشته‌‌اند و دارند.

وی گفت: از منظر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی دارند و قاریان قرآن در قرن اول هجری نقش محوری و اساسی در تحولات نوپای اسلامی داشته اند.

4001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها