خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شاهرود

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اعتقادی بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شاهرود از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اعتقادی بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
اسماعیل سلمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همزمان با سالروز شهادت معلم و استاد فرزانه شهید مطهری آغاز می شود و هر ساله برنامه های متنوعی در این هفته در سطح رده های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه های آغازین این هفته است که با حضور مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نشست های روشنگری و معرفتی و بصیرتی در پایگاه های بسیج و سپاه با حضور سخنرانان مجرب از دیگر برنامه هاست که در تمام رده ها و اقشار بسیج اجرا می گردد.

سلمانی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی گفت: در این هفته همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه برگزاری و اردویی نیز برای مربیان و دست اندرکاران امر ترویج گفتمان بصیرتی معرفتی در بسیج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها