اردوی جهاد علمی در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار می‌‌شود

قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد تصمیم دارد یک اردوی جهادی علمی به مدت دو روز از روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه همزمان با هفته معلم برگزار کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۹۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد هادی کشاورزی، قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رسیدن به قله های علمی، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد تصمیم دارد یک اردوی جهادی علمی برگزار کند.

وی ادامه داد: وقتی اسم اردوی جهادی را می شنویم بیشتر ذهن مان به سمت حرکت های جهادی که در روستاهای محروم با محوریت فعالیت عمرانی و فرهنگی صورت می گیرد هدایت می‌شود؛ اما ما در بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برنامه ای غیر از این ها داریم.

این فعال دانشجویی افزود: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان ما متوجه شدیم که می‌توانیم حرکتی جدید در فضای اردوهای جهادی در استان ایجاد کنیم و طرح برگزاری اردوی جهاد علمی به ذهنمان رسید.

کشاورزی با اشاره به این که نوع فعالیت ما تحت عنوان جهاد علمی می باشد، بیان کرد: ما در این اردو می‌خواهیم تعدادی از دانشجویان نخبه و انقلابی دانشگاه را در رشته‌های ریاضی،  فیزیک، شیمی، زبان خارجه و عربی با توجه به نزدیک بودن ایام امتحانات به مدارس شبانه روزی حاشیه شهر مشهد اعزام کنیم.
 
قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد تصریح کرد: مدت برگزاری این اردوی جهادی دو روز و آغاز این طرح از تاریخ دوشنبه 13 اردیبهشت ماه همزمان با هفته معلم خواهد بود.

وی در ادامه گفت: سال تحصیلی جدید در مدارس نیز این طرح را در اولویت برنامه کاری خود قرار خوهیم داد.

کشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم قدمی هر چند کوتاه در مسیر رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم برداریم و گوشه ای از انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها