آیین گرامیداشت هفته عقیدتی در کلیبر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج آیین گرامی داشتی با حضور اقشار مختلف بسیج در مسجد جامع کلیبر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۳۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، امام جمعه کلیبر در این آیین تجلیل از مقام شامخ شهید استاد مطهری، وی را فیلسوف بزرگ استاد برجسته حوزه و دانشگاه یاد کرد و گفت: عرصه بسیج یک عرصه مهم و یک نهاد علمی و دینی و فرهنگی است و تاثیر مستقیم در پهنای انقلاب اسلامی دارد و به همین منظور روز شهادت آن بزرگوار را در بسیج و سپاه روز عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهداف خلقت بشر افزود: ارزش انسان در گرو علم و ایمان و فرهنگ غنی انسانی اوست و می تواند با یادگیری و بکارگیری علوم دینی خویشتن را به کمال برساند و یا با تکیه بر اعمال شیطانی و علوم غیر دینی مانند داعشی ها سلفی ها و سعودی ها خود را به سقوط کشاند و مورد لعن و نفرین بندگان مخلص خدا قرار گرفت.

وی وجود معلم و مربی برای تربیت انسان را جزو ضروریات دانست و گفت: همه انبیاء الهی ائمه اطهار به همین هدف انجام رسالت کرده اند و فضیلت و رشد انسانی زمانی اتفاق می افتد که انسان راهنما داشته باشد تا به بیراهه نرود و از مسیر خدا منحرف نشود.

حجت الاسلام موسوی در پایان با تجلیل از زحمات استاد مطهری وی را از جمله شخصیت هایی دانست که در مسیر کمال انسان قدم هایی اساسی برداشته است و بر همگان مثل روز روشن است که دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن به خاطر بیداری هایی که شهید برای امت اسلامی می داد و چراغ راه مردم انقلابی ایران و جهان بود از میان برداشته و به شهادت رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار