مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام:

جمهوری اسلامی ایران بر گسل امنیت و مناسبات اقتصادی دنیا قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت جام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر گسل امنیت و مناسبات اقتصادی دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر احمدی صبح امروز در همایش حکمت مطهر در تربت حیدریه اظهار داشت: همه دنیا به این موضوع اذعان دارند که انقلاب اسلامی با مدیریت خاصی، به دنبال تشکیل تمدن بزرگ اسلامی می باشد، لذا همه نگاهها به وقایع غرب آسیاست.

وی تصریح کرد: در آستانه تشکیل تمدن بزرگ اسلامی و در این پیچ تاریخی حساس همه نگاه ها به چراغ راهنمای هدایت جامعه اسلامی می باشد که با دو نام امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) مزین شده است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران بر گسل امنیت و مناسبات اقتصادی دنیا قرار دارد؛ موقعیت جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه حائز اهمیت است.

وی ابراز داشت: با توجه به منابع سرشار از انرژی در منطقه خاورمیانه، مقامات آمریکائی، تمام اتفاقات آینده دنیا را در منطقه غرب آسیا جستجو می کنند.

احمدی با اهمیت برشمردن جایگاه خاورمیانه، منابع عظیم و سرشار از انرژی آن را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار جبهه استکبار برای بدست گرفت آن قلمداد کرد و گفت: آمریکائی ها برای بر هم زدن معادلات منطقه به دنبال استراتژی ترکیبی در منطقه هستند تا بتوانند با اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی علاوه بر تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی بر منابع انرژی منطقه مسلط شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام اذعان کرد: انقلاب اسلامی نظم نوین جامعه جهانی آمریکائی را بر هم زده و ایدئولوژی جدیدی به جهان معرفی کرده که این ایدئولوژی هم اکنون به قلب اروپا و آفریقا نفوذ کرده و در حال گسترش به تمام دنیاست.

وی با انتقاد از ساده اندیشی برخی مسئولان کشور، گفت: برخی عناصر هنوز در داخل کشور به جلوه عزت و اقتدار نظام اسلامی پی نبرده و یا با آن غریبه هستند، لذا دلشان برای تعامل و مذاکره با آمریکا تنگ شده و از هر طریقی دنبال مصالحه و معامله با امریکای بدعهد و پیمان شکن هستند.

احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود اندیشه پاک و ناب شهید مطهری را عامل مهم انقلابی ماندن جوانان دانست و افزود: اگر نسل جوان به هر معرفتی نیازمند شود می تواند در آثار شهید مطهری آن را پیدا کند لذا همه کتب این شهید بزرگوار مایه برکت انقلاب اسلامی شده است.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه تربت حیدریه تجلیل شد.

12 تا 19 اردیبهشت هر سال هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها