خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد

همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور پر شور بسیجیان شهرستان قزوین و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور آیت‌الله مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس شورای شهر اقبالیه، بخشدار مرکزی، شهردار محمود آباد نمونه و دیگر مسئولین شهری در شهر اقبالیه برگزار شد.

آیت الله تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تبریک  عید مبعث و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: اگر مطالعه ای در قرآن کریم داشته باشیم می بینیم که خداوند متعال در قبال نعمت هایش(پدر، مادر، سلامتی و...) هیچ منتی بر سر انسان نگذاشته است.

وی افزود: خداوند فقط در یک جا و با تأکید نیز بر مومنین منت گذاسته است و آن نعمت مبعث رسول اکرم (ص) می باشد چون که برای ما رسول فرستاده است و در قرآن کریم به عظمت پیامبر(ص) تأکید شده است، پیامبر(ص) به مقامی می رسد که به معراج می رود و همچنین اشرف مخلوقات نیز می شود.

آیت الله تلخابی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) عنوان کرد: اگر یک انسان همه چیز داشته باشد و دنیا را هم به او بدهند فایده ای ندارد مگر اینکه در تمام کارهایش اخلاص را داشته باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، گفت: اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید راه را اشتباه رفته اید و حتماً باید در مقابل دشمن دفاع کنید و استکبار ستیز باشید، لازمه بندگی خداوند فرار از شیطان و استکبار است

وی در خاتمه یادآور شد: ما باید در تحقق یافتن شعار سال که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند، تلاش زیادی کنیم تا مشکلات و موانع اقتصادی را از سر راه بر داریم، و ما به عنوان بسیجی باید اقدام کنیم و دیگران را نیز هدایت کنیم و اشاعه فرهنگ اسلامی کنیم تا جامعه ولایی و نماز خوان به پا کنیم.

گفتنی است در پایان از مربیان، هادیان و مدیران برتر تقدیر و تشکر بعمل آمد.



4001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها