خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشيرين:

ولايت فقيه استمرار ولايت رسول الله (ص) است

امام جمعه قصرشيرين گفت: ولايت مطلقه فقيه استمرار ولايت رسول الله (ص ) و امامان معصوم (ع) است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علي ملكي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته قصرشيرين با بيان اينكه امروز به بركت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامي، امنيت و آرامش در كشور ما برقرار است افزود: اين امر بيانگر جايگاه والاي رهبري و ولايت مطلقه فقيه در نظام اسلامي است.
وي اظهار كرد: سربازان ولايت در عراق و سوريه به عنوان مدافعان حرم و در راه پاسداري از حريم ولايت ازهيچ تلاشي دريغ نمي كنند.
وي گفت: اگر سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از حريم ولايت مطلقه فقيه جانفشاني نمي كردند اكنون نظام اسلامي با آسيب ها و خطرهاي جدي مواجه بود.
خطيب جمعه قصرشيرين افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) دنياي استكبار را متحير قدرت خود كرده ند و با تبعيت ازحريم و جايگاه ولايت مطلقه فقيه دودمان شرك و كفر را به خاك ذلت كشيده اند.
حجت الاسلام ملكي، تكريم خانوداه هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران را از جمله وظايف اصلي مسوولان ذكر كرد و خاطرنشان كرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ايثار و جانفشاني به ايران اسلامي، عزت و كرامت بخشيدند.
وي بيان كرد: ولايت مطلقه فقيه بسترسازي براي ظهور امام زمان (عج) است و كسي كه با امر ديني در جنگ بميرد و با ولايت همراه باشد شهيد در راه خداست.
امام جمعه قصرشيرين ادامه داد: رد ولايت فقيه در واقع تكذيب امامان معصوم (ع) است زيرا كه ولي فقيه احكام، قوانين الهي و اسلامي را در جامعه جاري مي كند.
حجت الاسلام ملكي افزود: امروز به بركت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامي علاوه بر گسترش روحيه استبكارستيزي و آزاديخواهي، دين مبين اسلام نيز با ساخت مسجد در بسياري از كشورهاي جهان در حال افزايش است از اين رو بايد حوزه هاي علميه را ارج بنهيم.
وي با اشاره به اينكه روح ظلم ستيزي و مقابله با زياده خواهي هاي استبكار اكنون در تمام آزاديخواهان جهان كه نظام اسلامي را الگو و سرمشق خود قرار داده اند در حال افزايش است گفت: اين امر به بركت درايت رهبر معظم انقلاب اسلامي و ولايت مطلقه فقيه است كه بايد قدردان اين نعمت بزرگ الهي باشيم.
وي در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت شيخ كليني بيان كرد: در عظمت ايشان همين بس كه امام زمان وي را وزنه بزرگي براي اسلام معرفي مي كنند و بر همين اساس تبيين ديدگاه هاي اين بزرگ مرد در جامعه لازم و ضروري است.
امام جمعه قصرشيرين با اشاره به ميلاد با سعادت امام حسين و حضرت ابوالفضل (ع) فرا رسيدن روز پاسدار و جانباز را به تمامي پاسداران انقلاب اسلامي، جانبازان و خانواده هاي آنان تبريك گفت.
حجت الاسلام ملكي گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تاسي و الگوبرداري از سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در برابر دشمن بعثي مقاومت و ايستادگي كردند و براي دفاع از كيان اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نكردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار