خبرهای داغ:

رفتارسازی در اقتصاد مقاومتی ضروریست

یک مدرس دانشگاه گفت: رفتارسازی در اقتصاد مقاومتی در واقع ایجاد بستر مناسب برای اجرای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسلام خدادوست مدرس دانشگاه، اظهار داشت: ایجاد روحیه تلاش اجتماعی توسط رسانه‌هاو تقویت مدیریت میانی کشور وهمینطور رده مدیریت‌های عالی اجرایی با عدم مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای و کشاندن اختلاف سلیقه‌ها به متن جامعه باعث رشد بهتر و موفقیت می گردد.

 

 

وی افزود:برای رفتارسازی در اقتصاد مقاومتی و کاربردی کردن این ابزار ارزنده در شرایط حاضرباید  ثبات  اقتصادی کشور را ایجاد نمود سپس حرکتهایی بسوی رشد و مقاومت اقتصادی در جامعه شکل گیرد.

 

 

خدادوست بیان کرد: ترویج روحیه ساده‌زیستی و پرهیز از مصرف زدگی کاذب و اشرافی‌گری توسط رسانه‌ها و اکتفا به تولیدات داخلی و خودداری از خرید اقلام وارداتی  اولین قدم در جلوه گری مقاومت در اقتصاد است.

 

 

وی اظهار داشت: روحیه اشرافی‌گری مانع اصلی در پایه‌ریزی و تقویت رفتارهای مناسب در اقتصاد مقاومتی است و هر جا که ملت‌ها بر قدرت اقتصاد و صنعت خود تکیه کردند توانسته اند به آمال خود دست یابند.

 

 

خدادوست در پایان گفت: بدون بسترسازی روانی در جهت افزایش توانمندی مقاومت نمیتوان به اقتصاد مقاومتی دست یافت  و برای رسیدن به این مهم فرهنگسازی در بعد مصرف و اقتصاد لازم و ضروریست.


منبع: صبریه


ارسال نظرات
آخرین اخبار