مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان یزد در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

راهیان نور؛ فرصتی برای ترویج اقتصاد مقاومتی

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: باید از حضور زائران در سرزمین های نور نهایت استفاده را برد و از آن برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب بهره برد.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۱۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حبیب الله سیف الدینی گفت: از آنجایی که در اردوهای راهیان نور زائران با اتفاقاتی که در دوران هشت سال دفاع مقدس رخ داده است آشنا می شوند می توان از آن به عنوان پلی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب تعبیر کرد چراکه جنگ تحمیلی سرشار از رشادت ها و از خود گذشتگی ها است و همچنین فرهنگ جامع دفاع مقدس را بر دوش دارد آو ما می توانیم در حضور دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی کشور از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببریم و آنها را با این فرهنگ جامع که خود سرشار از آموزه های اقتصاد مقاومتی است آشنا کنیم تا آنها نیز به سهم خود قدم های محکمی را در این عرصه بردارند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: در این عرصه ما نیز توانستیم پنج هزار نفر از مردم استان را در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم که از این تعداد حدود 60 درصد را برادران و 40 درصد را خواهران تشکیل می دادند.

وی اضافه کرد: همچنین 1750 نفر را در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی به سرزمین های نور اعزام کردیم که حدود 70 درصد آنها بانوان و 30 درصد آنها برادران بودند.

سیف الدینی با بیان اینکه این اردوها عموما سه روزه برگزار شده است اظهار کرد: در این مدت زائران استان از یادمان های فتح المبین, فکه, شوش و دانیال, چزابه, هویزه, دهلاویه, طلائیه, شهدای رمضان, شلمچه و نحر خین بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات