مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان همدان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش نسل امروز در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نسل امروز به دلیل اینکه به عنوان سفیر علم و فرهنگ در جامعه شناخته می شود مهمترین نقش را در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل های آینده دارد.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حسن ترکمان گفت: نسل امروز علاوه بر وظیفه سنگینی که برای انتقال مناسب ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس بر روی دوشش دارد باید در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز گام بردارد به نحوی که دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سفیران علم و فرهنگ می توانند با حضور در مناطق عملیاتی و تاسی گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کنند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی سال گذشته 15 هزار و 923 نفر از دانش آموزان استان همدان در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان های کرمانشاه و خوزستان شدند.

وی افزود: از این تعداد 8212 نفر آنها خواهر و 7854 نفر آنها برادر بودند که طی 12 مرحله به مناطق عملیاتی جنوب و طی 35 مرحله به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

ترکمان با بیان اینکه این اردوها عموما سه روزه برگزار شده است افزود: در این مدت دانش آموزان استان از یادمان های شلمچه, معراج الشهدا, کربلای 4 و والفجر 8 در جنوب کشور و مرصاد, بازی دراز و پادگان ابوذر در غرب کشور بازدید کردند.
انتهای پیام/ ف

ارسال نظرات