پیام شهردار تبریز به مناسبت ایام شعبانیه؛

روحیه پاسداری و جانبازی، اقتدار ایران اسلامی است

کد خبر: ۸۶۷۴۳۰۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

خبرگزاري بسيج: شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، گفت: روحیه پاسداری و جانبازی، پشتیبان تعالی و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در آذربایجان شرقی، صادق نجفی، خاطرنشان كرد: سپاه پاسداران، امروز به‌حق طلایه‌دار صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیچ حد و مرزی را در جانبازی و ایثارگری نمی‌شناسد.

وي يادآوري كرد: سالروز ولادت سه چهره تاریخ‌ساز صحنه عاشورا، امام حسین(ع)، ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زین‌العابدین(ع)، یادآور رشادت‌های سپاه ‌پاسداران انقلاب اسلامی و روحیه جانبازی ایثارگران جبهه‌های نبرد است.

نجفی با اشاره به تحولات جهانی و ناامني هاي منطقه، اظهار كرد: امروز در شرایطی که جای‌جای جهان، در آتش جهل و تعصب می‌سوزد، به برکت روحیه جانبازی و پاسداری ملت ایران، امنیت، نشاط و پیشرفت در جای‌جای کشورمان پابرجاست.

شهردار تبریز با تاکید به اینکه ملت ایران، در قبال تحقق این دستاورد، بهای بزرگي پرداخته است، يادآوري كرد: بهترین و لایق‌ترین فرزندان ایران اسلامی، با پشتوانه انگیزه‌های اعتقادی و عاشورایی، جان خود را در راه تمامیت عرضی و اعتقادی این کشور فدا کرده‌اند.

صادق نجفي همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بيان داشت: مدافعان حرم، فرسنگ‌ها دور از مرزهای ایران اسلامی، غریبانه و دلاورانه به دفاع از آرمان‌های اعتقادی ملت ایران می‌پردازند و جان خود را نثار این مسیر شهادت‌خیز می‌کنند.

ارسال نظرات