فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در گفتگو با "بسیج":

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با نام "شهید یغمایی" در بردسکن برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت: رزمایش بزرگ گردان‌های «الی بیت المقدس»، 23 و 24 اردیبهشت ماه با نام «رزمایش شهید یغمایی» در منطقۀ عمومی مزار الله آباد شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۷۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی نجم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،، ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار از برگزاری رزمایش عظیم «الی بیت المقدس» در بردسکن خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس در منطقۀ عمومی مزار الله آباد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری رزمایش را بیست و سوم و ۲۴ اردیبهشت ماه اعلام و تصریح کرد: رزمایش «الی بیت المقدس» در قالب سه گردان که هر کدام مأموریت جداگانه ای دارند، رأس ساعت هفت صبح روز پنج شنبه، همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام زین العابدین(ع) آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۵ عصر روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بردسکن بیان داشت: رزمایش بسیجیان سپاه بردسکن به گرامیداشت یاد شهدای اسلام با نام «رزمایش شهید یغمایی» نامگذاری شده است که گردان اول ما عملیات تأخیری، گردان دوم عملیات کمین و گردان سوم ما پدافند دور ادور را طی دو روز متوالی با آمادگی تمام اجرای مأموریت خواهند کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به وصیت نامۀ سردار شهید علی یغمایی اشاره کرد که راه و هدف خودش را اینگونه اعلام کرده است: «…مکتب ما مکتب امام حسین(ع) و راه ما راه نایب بر حق امام زمان(عج) امام خمینی، حسین زمان ماست، اطاعت از او امرش را فریضه می دانیم …».

محبی تأکید کرد: همۀ ما وظیفۀ شرعی داریم که راه این عزیزان را با اطاعت از مقام معظم رهبری، نائب بر حق امام زمان(عج) ادامه دهیم و با آماده باش کامل و رصد تحرکات دشمن از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز، دفاع همه جانبه داشته باشیم.

وی در ادامۀ گفتگو از همکاری بسیار خوب فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی بردسکن، شهرداری شهرآباد، بخشداری ها، ادارات برق و راه و شهرسازی، امور عشایری و ادارۀ مخابرات شهرستان با سپاه ناحیه بردسکن، قدردانی و تشکر کرد.

فرمانده سپاه بردسکن، ارتقاء توانمندیهای بسیجیان در مقابله با تهدیدهای زمینی و هوایی دشمن را از جمله اهداف برگزاری رزمایش خواند و اذعان کرد: بسیجیان ما با توجه به تمرینات قبلی با آمادگی کامل در رزمایش حضور خواهند یافت و بار دیگر با نشان دادن اقتدار دفاعی بسیجیان پیرو خط امام(ره) و مقام معظم رهبری، یأس دشمنان نظام اسلامیمان را نظاره گر خواهیم بود.

وی افزود: همانگونه که سردار رشید اسلام، شهید یغمایی در وصیت نامه اش آورده است، اطاعت از اوامر ولایت فقیه را فریضه می دانیم و جان را در راه اهدافشان یعنی نشان دادن چهره اسلام حقیقی و ایجاد حکومت جهانی اسلام، نثار می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها