خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

ارسال 9 هزار و 864 اثر به جشنواره نوجوان سالم

از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه استانی، تعداد 247 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که صاحبان آثار برتر در همایش استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۴۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع فرهنگیان و مدیران مدارس گفت: 9 هزار و 864 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است.

وی افزود: پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم در رشته های ایده پردازی، مقاله، شعر، نشریه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چندرسانه ای ها ویژه دانش آموزان و سومین جشنواره ابتکارات مدرسه ای در رشته های الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی، پیشگیری و پروژه های ابتکاری پیشگیری ویژه فرهنگیان در استان اجرا گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم و سومین جشنواره ابتکارات مدرسه ای در تمام دوره های تحصیلی برگزار شد.

سالار قاسمی تصریح کرد: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه استانی، تعداد 247 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که صاحبان آثار برتر در همایش استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه اعلام کرد: در راستای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی توسط آموزش و پرورش استان با بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه ها از جمله استانداری، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ، دادگستری، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی،نیروی انتظامی، سازمان های مردم نهاد صورت گرفته است که منجر به افزایش نرخ پوشش طرح ها و برنامه های اداره مراقبت شده است.

ایشان در پایان تأکید کرد: امروزه جشنواره نوجوان سالم جایگاه خود را در بین مدارس استان پیدا کرده است و امید آن داریم که در سال های آتی شاهد افزایش حداکثری دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها