خبرهای داغ:
به منظور تکریم از خانواده شهدای مدافع:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه از خانواده شهدای مدافع حرم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین به منظور تکریم ازخانواده شهدای مدافع از خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری و شهید اسماعیل عسگری در شهر اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۴۸۵۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به منظور تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی معاون اجرایی سپاه استان قزوین و هیئت همراه،  فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و آقای بیک از بنیاد شهید استان قزوین از خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری و شهید اسماعیل عسگری در شهر اقبالیه دیدار کردند.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه این دیدار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم درس آموختگان مکتب حسینی هستند، گفت: آن ها از نهضت عاشورا درس ایثار و شهادت گرفتند.

وی خاطرنشان كرد: شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هرکس نمی شود مگر اینکه انسان تنها به ارزش های والا و کمال انسانی بیندیشد.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: درست است که به این شهدا، شهدای مدافع حرم گفته می شود اما در واقع آنها شهدای مدافع حریم ولایت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها را مرهون خون شهدا دانست و تاكيد كرد: ما باید قدردان خانواده‌های فداکار شهدا باشیم چراکه آن ها فرزندان خود را به عنوان بهترین سرمایه‌های زندگی‌شان، تقدیم کشور و انقلاب کردند تا ما بتوانیم به راحتی زندگی کنیم.

گفتنی است در پایان دیدار به منظور تجلیل از خانواده شهداء و روز پاسدار لوح تقدیری به رسم یاد بود به خانواده این شهیدان تقدیم گردید.

 

4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها