خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد:

مراسم تجلیل از پاسداران نمونه شهرستان البرز

صبح امروز مراسم تجلیل از پاسداران سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۸۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به  گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تجلیل از پاسدارن نمونه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با حضور مسئولان شهرستان در سپاه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان البرز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بیان کرد: تجلی راه خدا سپاه پاسداران و نیروهای مسلح هستند که مصداق بارز آیه «لَن تَنَالُواْ الْبِرَّ حَتَّى تُنفِقُواْ مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فَإِنَّ اللّهَ بِهِ عَلِيمٌ» هستند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب و بسیج در یک کلمه یعنی حافظ ارزش‌ها و دستاوردها اسلام و انقلاب می‌باشند.

امام جمعه البرز تصریح کرد: پاسداران رهروان راه سالار شهیدان هستند و ما هر چه که داریم از استقامت و پایمردی سپاه و بسیج از انقلاب تا کنون است.


         مراسم تجلیل از پاسداران نمونه شهرستان البرز

فرماندار شهرستان البرز

رضا عسگری فرماندار شهرستان نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هر کجا که نامی از سپا و بسیج برده می‌شود ناخودآگاه تاریخ را مرور می‌کنیم که این عزیزان در تمامی مقاطع با نگاه عمیق و بصیرت  خود مانع بروز بحران شده‌اند.

وی  افزود: در اوایل انقلاب گروهک‌های مختلفی تشکیل شده که روحانیت و ایمان مردم را نشانه گرفته بودند، ولی این هدف با بصیرت و استقامت سپاهیان ثارالله خنثی شد و عزیزان پاسدار توانست‌اند مانع بروز بحران‌های ناگور شوند.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: بعد از انقلاب حضور در جنگ هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر دفاع از مظلومین جهان در تمام جهان همگی نشانه‌های بارز مردانگی غیور مردان سپاه و نیروهای مسلح است.

           مراسم تجلیل از پاسداران نمونه شهرستان البرز

این مسئول با اشاره به نامگذاری روز پاسدار مصادف با ولادت امام حسین(ع) گفت: امام حسین(ع) در دفاع از اسلام و دین قیام کردند و اکنون پاسداران نیز در دفاع از دین امامان خود حرکت می‌کنند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از پاسداران نمونه آقایان هادی انصاری، محمد قاسم بابایی،کریم محمدخانی،حسین قدیمی، خانم نجاری تقدیر و تشکر شد.


          مراسم تجلیل از پاسداران نمونه شهرستان البرز

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها