خبرهای داغ:

حضور مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی استان سمنان در همایش کشوری مهدویت

همایش مهدویت به میزبانی بنیاد مهدویت و با حضور مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی استان سمنان در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۶۷۵۱۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
محمد ابراهیمی رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از حضور مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی استان سمنان در همایش مهدویت در شهر مقدس قم خبر داد.

وی افزود: همایش مهدویت که با همکاری بنیاد مهدویت و اداره تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی قم در اعیاد شعبانیه با حضور مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی استان سمنان در مجتمع یاوران مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار می گردد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: هدف از شرکت اعضاء محترم در این همایش آشنایی با فرهنگ مهدویت و شناخت مسائل مربوط به ایام غیبت کبری حضرت مهدی (عج) می باشد.

ابراهیمی گفت: سخنرانان این همایش که از کارشناسان مهدویت از جمله استاد قرائتی که پیرامون مسائل مهدویت، تبیین آیات مهدویت و پاسخ به شبهات مهدویت می باشند که مطالبی را بیان خواهند کرد.

وی تصریح کرد: زیارت مسجد مقدس جمکرا ن ، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و دیدار با علما ازجمله برنامه های فرهنگی کاروان اعضاء شورای هیئات مذهبی استان سمنان در سفر به شهر مقدس قم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها