خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه (حدیث انتظار)درمیامی

همزمان با نیمه شعبان،نمایشگاه(حدیث انتظار) درمیامی برپا می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام مجید بخشی در خلال جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی ویژه برنامه های فرهنگی ماه شعبان به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی، گفت: اگر ما شیعیان برای گرامی داشت مقام اهل بیت(ع) کاری انجام می دهیم محبت خود به ایشان را در دل داشته و ذره ای از اقیانوس بیکران ائمه اطهار (ع) را گرامی داشته ایم.

وی افزود: درشهرستان میامی همزمان با نیمه شعبان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاه های مسئول برای پر بار ساختن این برنامه ها گام برداریم.

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی میامی با بیان اینکه یکی از وظایف مسئولان فرهنگی بیان وظایف منتظران واقعی است، گفت: باید شرایطی را آماده ساخت تا جامعه برای ظهور قائم(عج) آمده شود و برگزاری برنامه های فرهنگی از این دست است.

رضا مهدیان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این مراسم از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت جشن های بزرگ ماه شعبان خبرداد و گفت: اجرای نمایش، مسابقه، بازدید و تجلیل از جانبازان و ایثارگران، برپایی جشن نمایشگاه و ... از مهم ترین برنامه های این اداره است.

نمایشگاه جدیث انتظار در روزهای یکم، دوم و سوم خرداد ماه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وتبلیغات اسلامی شهرستان میامی در بلوار سفیر این شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها