خبرهای داغ:
در قالب طرح دیدار با ابرار انجام شد؛

دیدار مسئولین عقیدتی سیاسی گروه ده محرم با ائمه جمعه شاهرود و بسطام

مسئولین عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در قالب طرح دیدار با ابرار با ائمه جمعه شاهرود و بسطام دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۶۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه و گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در راستای ایام ماه شعبان در قالب طرح دیدار با ابرار با ائمه جمعه شاهرود و بسطام دیدار کردند.

مسئولین گروه ده محرم در دیدار با امام جمعه شاهرود، حجت السلام و المسلمین محمود ترابی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان در سخنانی به اهمیت مطالعه پرداخته و انس با کتاب و کتابخوانی را یادآور شدند.

وی افزود: در کنار خودسازی و داشتن آمادگی دفاعی ،اُنس با کتاب و مطالعه لازمه نیروی محافظ ولایت و امامت است.

ترابی با اشاره به آیه ای از قرآن (واتقوالله و یعلهم الله) متذکر شدند انسان باید همواره خداوند را معلم خود قرار دهد.

در ادامه مسئولین گروه ده محرم شاهرود با امام جمعه بسطام دیدار نمودند، حجت السلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: افتخار پاسداران این است که روز ولادت امام حسین(ع) به این نام عجین شده است و این به خاطر پاسداری از اسلام و ولایت است.

وی افزود: امروز افتخار سپاه و پاسداران ما این است که استکبار جهانی و دشمنان اسلام آنها را در لیست سیاه خود قرار داده و بسیاری از اعمال سپاه ناراحت هستند و این افتخار بزرگی است که دشمن از شما ناراضی است چرا که امام راحل فرمود اگر دیدید دشمن از شما عصبانی است بدانید مسیری که می روید درست است و با جدیت دنبال نمایید.

امام جمعه بسطام با تبریک روز جانباز نیز از صبر و بردباری جانبازان و عظمت روح آنان تجلیل کرد و گفت: شهدا لحظه ای درد کشیدند و عند ربهم یورزقون شدند اما جانبازان سالهای سال با درد دست و پنجه نرم می کنند و صبور هستند و افتخار آنها است است که مدال افتخار از حضرت عباس و امام حسین(ع) گرفته اند و در راه اسلام ناب جانباز شده و ارزش کار آنها بسیار بالاست و خدا خود می تواند مزد و پاداش دهد.

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: امام کاظم(ع) می فرماید( پنج عمل است که باعث تقرب انسان به خدا می شود که عبارتند از برپایی نماز،احسان به پدر و مادر،پرهیز از حسادت،پرهیز از خودبینی و پرهیز از فخرفروشی و غرور است.)

رضوی نسب با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سپاه پاسداران را جزء نهادهایی که بیشترین سهم را در عملیاتی کردن شعارهای رهبری فرزانه انقلاب نام برد و از تلاش های پاسداران در عرصه حفظ ارزش ها و اهداف انقلاب و منویات رهبری انقلاب تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها