خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیاده روی بسیجیان پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) شاهرود برگزار شد

بسیجیان پایگاه رسول اکرم(ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود به مناسبت اعیاد شعبانیه پیاده روی نمودند.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بیش از 70 نفر از اعضای حلقه های صالحین پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در گرامیداشت ولادت های ماه شعبان اقدام به برگزاری پیاده روی نمودند.

در این برنامه بسیجیان مسیر پایگاه در شهرک کوثر تا گلزار مطهر شهدای شاهرود به مسافت 2 کیلومتر را با لباس بسیجی و پرچم های الوان طی نمودند و ولادت امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم و امام سجاد(ع) را گرامی داشتند.

بسیجیان با حضور در گلزار شهدای شاهرود با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند و بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاکید و زیارت عاشورا قرائت کردند.

حجت السلام ماروسی فرمانده پایگاه رسول اکرم(ص) در جمع شرکت کنندگان در این برنامه با تبریک اعیاد بزرگ ماه شعبان اظهار کرد: تعظیم شعار دینی و ترویج آن در جامعه سبب می شود تا پیوند با ائمه و راه و روش آنان در جامعه جاری و ساری شود و در این زمینه ما بتوانیم فرهنگ سازی نماییم.

وی خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ اعتقادی و فکری است و باید تلاش کنیم در این جنگ موفق و پیروز شویم و این نیاز به پیوند خوردن با اسلام ناب و مکتب پیامبر و ائمه و پیروی از آنها دارد و امروز الگوی ما باید شهدا باشد که به این راه اقتدا نمودند و در مسیر اباعبدالله قدم برداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها