فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) در گفتگو با "بسیج":

با یک اشاره رهبری سوریه و عراق را برای گروه‌های تکفیری به جهنم تبدیل می‌کنیم

فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) بیان داشت: بسیجیان گردان‌های بیت المقدس بسیج منتظر اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تا در کمترین فرصت ممکن سوریه و عراق را برای داعش و سایر گروه‌های تکفیری تبدیل به جهنم کنند.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۶۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
 گردانهای بیت المقدس بسیج آماده دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند/ فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) درتربت حیدریه گفت: گردانهای بیت المقدس بسیج از آمادگی و توان رزمی بالائی برخوردار بوده و برای دفاع از حریم امامت و ولایت لحظه شماری می کنند.

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در حاشیه برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: جبهه استکبار تمام توان خود را بسیج کرده و در اطراف جمهوری اسلامی ایران ناآرامی های زیادی را بوجود آورده تا بتواند ثبات امنیت را در این کشور از بین ببرد اما تقدیر الهی و آمادگی نیروهای مسلح و بسیجیان جان برکف، این توطئه آنان را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از نفوذ تفکر و اندیشه ناب بسیج در جهان هراس دارند، کما اینکه این تفکر تاکنون توانسته در کشورهای عراق و سوریه، لبنان و یمن دشمن را به زانو در اورد، لذا آنها سعی دارند تا از ظهور و بروز این اندیشه ناب امام روح الله(ره) در سراسر دنیا ممانعت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به وقایع اخیر خان طومان در سوریه اشاره کرد و افزود: گروه‌های تکفیری با سوء استفاده از وضعیت آتش بس، رزمندگان اسلام را به شهادت رساندند و این نشانگر آن است که آنها به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیستند.

گرایلی آمادگی بسیجیان گردان‌های بیت المقدس را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: گردان‌های بیت المقدس بسیج در سراسر کشور با برگزاری رزمایش های متفاوت در طول سال انسجام و امادگی رزم خود را همچنان حفظ کرده و در حال حاضر آماده مقابله با گروه‌های تکفیری در منطقه خاورمیانه هستند.

وی تاکید کرد: بسیجیان گردان‌های بیت المقدس بسیج منتظر اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تا در کمترین فرصت ممکن سوریه و عراق را برای داعش و سایر گروه‌های تکفیری تبدیل به جهنم کنند.

وی در تشریح رزمایش بسیج گفت: سازماندهی، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، عملیات کمین و ضد هلی برد و تمرین اصول پدافند غیرعامل، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها از جمله اهداف نظامی و مباحث مطرح شده در کلاس های تئوری و عملی این رزمایش بشمار می رود.

رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج از صبح روز پنج شنبه در منطقه عمومی رزمایش به استعداد ۵ گردان آغاز و تا عصر روز گذشته ادامه داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها