نمایش صلابت و اقتدار بسیجیان خلیل آباد در رزمایش الی بیت المقدس

با اجرای ماموریت‌های از پیش تعیین شده، رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان شهرستان خلیل آباد با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۴۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس بسیجیان شهرستان خلیل آباد، ساعات پایانی شب گذشته با اجرای برنامه‌هایی چون مقابله با هلی برن، دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و امداد و نجات اجرا شد.

در آخرین روز رزمایش «الی بیت المقدس» نیروهای واکنش سریع بسیج حوزه امام حسن (ع) با جنگ علیه دشمن فرضی در مناطق از پیش تعیین شده با موفقیت به اجرا در آمد.

همزمان با اجرای این مانور گروه‌های امداد و نجات به پشتیانی و امداد یگان‌های عمل کننده می‌پرداختند و نیروهای مصدوم را با برانکارد و آمبولانس به بیمارستان صحرایی مستقر در قرارگاه رزمایش منتقل می‌کردند.

یگان‌های عملیاتی حاضر در صحنه نبرد پس از فتح خاکریزهای دشمن فرضی و عقب راندن آنان، تسلط کاملی بر منطقه نظامی پیدا کردند.

این رزمایش 2 روزه از صبح پنجشنبه با حضور دو گردان از بسیجیان شهرستان خلیل آباد  پس از سازماندهی و استقرار نیرو‌ها آغاز شد و برنامه‌های تمرینی و توجیهی در ارتباط با رزمایش و صبحگاه مشترک اجرا شد.

لازم به ذکر است امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی  از عملیات‌های مختلف این رزمایش از جمله اجرای حلقه‌های صالحین نیز بازدید داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها