در فیروزاباد فارس برگزار شد؛

همایش خادمین و فعالان عرصه راهیان نور

همایش خادمان شهدا ، روحانیون ، راویان و فعالان عرصه راهیان نور روز گذشته در نمازخانه سپاه ناحیه فیروزآباد و با حضور برادر عوض پور مسئول اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس برگزار گردید .
کد خبر: ۸۶۷۷۹۹۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، همایش خادمین و فعالان عرصه راهیان نور روز گذشته در نمازخانه سپاه ناحیه فیروزآباد فارس و با حضور برادر عوض پور مسئول راهیان نور سپاه فجر استان فارس برگزار گردید. 


وی در این همایش، فعالیت در جبهه فرهنگی که راهیان نور نیز یکی جلوه های آن است را ادامه و امتداد عاشورا و جهاد در راه خدا دانست.


عوض پور تاکید کرد که خادمان شهدا و راویان مناطق عملیاتی بایستی راهیان نور را از یک حرکت تبلیغی به یک حرکت فرهنگی تبدیل کنند که این کار تنها از طریق ادامه ارتباط با زائران پس از اردوی سه روزه راهیان نور و جذب این افراد به مساجد پایگاه ها و هیئت های مردمی خادمین شهدا قابل انجام است. 


در ادامه این همایش، حلقه ای جهت بررسی مشکلات و تبادل نظر با خادمان شهدا ، روحانیون ، راویان و فعالان عرصه راهیان نور برگزار گردید. 


در پایان این همایش به به نمایندگی از مجموعه راهیان نور شهرستان فیروزآباد به فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد، آزاده دلاور سرهنگ پاسدار شمشاد محبی لباس متبرک خدامین شهدا به پاس تلاش مجدانه ایشان در این عرصه تقدیم شد .
انتهای پیام/م
ارسال نظرات