خبرهای داغ:
رئیس راه و شهرسازی کبودراهنگ خبر داد

ایمن‌سازی و شانه‌سازی راه‌های روستایی کبودراهنگ

رئیس راه و شهرسازی کبودراهنگ با بیان اینکه از نظر ایمنی و شانه‌سازی اقدامات مطلوبی انجام گرفته است، گفت: ایمن‌سازی و شانه‌های راه‌های روستایی شهرستان کبودراهنگ درحال اقدام و اجرا است.
کد خبر: ۸۶۷۸۵۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
سهراب فتحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: کبودراهنگ دارای 800 کیلومترراه‌ اصلی است که از این میزان 533 کیلومتر را راه روستایی تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه از نظر ایمنی و شانه‌سازی اقدامات مطلوبی انجام گرفته است، افزود: در خصوص ایمن‌سازی روستاهای جگنلو، سرایجوق و ایرانلو و تعریض محور کبودراهنگ، سوباشی که درحال اقدام و اجرا است.

رئیس راه و شهرسازی کبودراهنگ با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حفاظ 9 دستگاه در روستاهای طاهرلو، نگارآباد و ایرانلو نصب شده است، بیان داشت: در حال حاضر نیز لکه‌گیری و درزگیری راه‌های روستایی این شهرستان در دست اقدام است.

وی در خصوص اقدامات راه‌سازی شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: طی سال جاری راه روستاهای حسن‌آباد به طول 4 کیلومتر، گمین قلعه، باغچه و قادرآباد به طول 11 کیلومتر و ناصرآباد به طول 6 کیلومتر اجرایی خواهد شد.

فتحی با اشاره به نوسازی بافت فروده کبودراهنگ خاطرنشان کرد: 50 درصد از بافت‌ کبودراهنگ فرسوده است که تسهیلاتی در راستای بازسازی آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار