حجت الاسلام تویسرکانی عنوان کرد:

تکریم،بهداشت و نظم سه مولفه اصلی تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور

حجت الاسلام تویسرکانی گفت:تکریم، بهداشت و نظم جزو سه مولفه اصلی برای تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۵۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
 به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش مسئولان اردویی و گردشگری سپاه ها و نواحی استان های سراسر کشور که در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، با اشاره به ارزش والای شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم مظلوم ترین افرادی هستند که برای جهاد در راه خدا، جانشان را فدای اسلام و حضرت زینب(س) کرده اند.
وی ادامه داد: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج یکی از معاونت های فعال سازمان بسیج مستضعفین است که شبانه روز به فعالیت می پردازد و نیاز است که از مسئولان و دست اندرکاران این مجموعه تقدیر و تشکر شود.
 
تویسرکانی در ادامه با انتقاد از عدم مدیریت دولت در خصوص نظارت بر حقوق های چندین میلیونی برخی مسئولان کشورمان گفت: فیش های حقوقی مدیران بیمه مرکزی یک افتضاح برای سیستم مدیریتی کشور بود؛ اینکه بخشی از مردم حقوق پایین دریافت کنند و بخشی از مدیران با دریافت حقوق های زیاد حق دیگران را ضایع می کنند، یک بی عدالتی است که باید این مشکلات را حل کرد.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد:افرادی که در سپاه مشغول به خدمت شده اند، برای موقعیت شغلی به اینجا نیامده اند و هدف اصلی آنها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد: به تازگی یک حرکت مقدسی در سپاه به نام نهضت امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که امیدوارم در عرصه اجتماعی تاثیرگذار باشد.
 
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: کار مسئولان راهیان نور ارتباط زیادی با احساس انسانها دارد که باید به بهترین نحو ممکن مفاهیم دفاع مقدس به جوانان جامعه منتقل و احساس آنها را درگیر خود کند.
 
وی تکریم، بهداشت و نظم را جزو سه مولفه اصلی برای تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور دانست و گفت: این سه مولفه باید به گونه ای در راهیان نور کار شود که هر فردی که وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سازمان راهیان نور بسیج می شود، تغییر نگرش مثبتی نسبت به راهیان نور داشته باشد.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه با اشاره به ارزش والای شهید مدافع حرم محمد بلباسی که اخیرا در خان طومان به شهادت رسیده است، گفت: شهید بلباسی یک الگوی به تمام عیار برای همه ما بود و معتقدم شهید گریه و غم ندارد؛ چرا که آنها به عالی ترین رتبه عالم یعنی شهادت رسیده اند.
 
وی در پایان گفت: تکریم خانواده معظم شهدا یکی از وظایف اصلی ماست و این نکته را هم نباید از خاطر برد که خانواده شهدا محتاج ما نیستند و ما محتاج خانواده شهدا هستیم.
انتهای پیام/م
ارسال نظرات