خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد؛

برگزاری جلسه چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی شاهرود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از برگزاری جلسه چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۰۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری نشست فعالان بسیجی دانشجویی در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: جلسه بررسی چرایی و مبانی نظریه اقتصاد مقاومتی در بیانات رهبری با حضور 13 نفر از فعالان بسیج دانشجویی با حضور دکتر بدری در محل حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص نظریه اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب و راهبردهای اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.

جلیلی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی نیز نشست بصیرتی سیاسی برگزار شد افزود: با حضور حجت السلام حسن زاده لیله کوهی نشست بصیرتی با موضوع سوریه و دفاع از مظلوم در اسلام برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست دانشجویان بسیجی دانشگاه شاهرود آمادگی خود را برای حضور در سوریه و دفاع از مظلوم در برابر ظالم اعلام نمودند و درخواست خود را کتبی برای فرمانده سپاه قدس ارسال نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود همچنین با اشاره به برگزاری ایستگاه های صلواتی به مناسبت اعیاد شعبانیه در دانشگاه ها گفت: به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی ایستگاه های صلواتی در بزرگداشت اعیاد شعبانیه در دانشگاه ها برگزار و از دانشجویان با شربت و شیرینی پذیرایی بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها