خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

عرصه برای نقش آفرینی مدیران توانمند مهیاست

استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه فضا و فرصت برای خدمت و نقش آفرینی مدیران توانمند مهیاست.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۱۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاهٰ روابط عمومی استانداری به نقل از اسدالله رازانی در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دفتر استانداری افزود: رویه شرکت شهرک های صنعتی کشور در جابجایی مدیران در راستای بهره گیری بهتر از توانمندی های آن ها قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد: رویکرد مجموعه مدیریت ارشد استان کرمانشاه نیز بر این منوال است که فضا را برای خدمت و نقش آفرینی مدیران توانمند مهیا کند.
وی در ادامه به تشریح مشکلات استان پرداخت و گفت: براساس آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در استان کرمانشاه بسیار بالاست و در این میان متأسفانه اشتغال ناشی از بخش صنعت نیز بسیار پایین است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ بیکاری مربوط به دهه های اخیر است اظهار کرد: در سال های پیش از انقلاب و تا همین دهه های 60 و 70 نرخ بیکاری استان نزدیک به میانگین کشوری بوده است ولی طی 18 سال اخیر استان کرمانشاه با یک نوسان اندک همیشه در رده های بالای جدول استان های دارای بالاترین نرخ بیکاری بوده است.
رازانی ادامه داد: این میزان از بیکاری آثار منفی اجتماعی و فرهنگی بسیاری به دنبال داشته است و ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و ... را باید در همین وضعیت بیکاری جستجو کرد.
وی اظهار کرد: اشتغال محصول سرمایه گذاری و تولید است ولی معمولاً تا یک گروه کارآفرین مجاب به سرمایه گذاری در استان می شود یک روند نسبتاً طولانی طی می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار