مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان:

تسلیم‌پذیری جوانان و اعتماد به دشمن خواسته استکبار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان جوانان را خاکریزی دانست که هر یک از طرفین جنگ نرم امروزی به دنبال فتح آن به نفع خود هستند.
کد خبر: ۸۶۷۸۹۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عمران هاشمی در مراسم جشن روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با اشاره به اینکه اهمیت جوانی از نگاه دینی و الهی بسیار مورد تأکید قرار گرفته، اظهار کرد: صرف جوانی در لذت و شهوات با نگاه دینی و الهی مغایرت دارد در صورتی که بر اساس نگاه تکاملی دوران جوانی برای انتخاب سرنوشت بسیار مهم است.

وی با یادآوری اینکه شخصیت انسان در کودکی پی‌ریزی شده اما تثبیت نمی‌شود، بیان کرد: شخصیتی که در کودکی پی‌ریزی شده باید در جوانی با نیروی اراده و عقل تثبیت شود تا سرنوشت خود را رقم بزند و در روایات نیز آمده که کسی که به 40 سالگی می‌رسد باید عصای احتیاط دست بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان جوانی را فرصتی برای رقم زدن انسانیت و اَعمال فردی دانست و تأکید کرد: جوانی که دوران نوجوانی خود را در کوچه و خیابان می‌گذراند تبدیل به شخصی می‌شود که در دوران پیری با همان اخلاق جاهلانه خود زن و بچه را رها کرده و به شهوات می‌پردازد.

 هاشمی با تأکید بر اینکه جوان باید دین را درست فهمیده تا مسیر حرکت و سرنوشت با فهم حقیقت دین رقم بخورد، گفت: جوان باید چگونه زندگی کردن را در مسیر صعود و کمال انتخاب کند و به دنبال فهم تکلیف و جریان زندگی باشد.

 وی با یادآوری این مطلب که امروز جوانان به دنبال کسب علم به صورت فنی بوده اما در مسائل معرفتی یک ساعت هم وقت نمی‌گذارند، تصریح کرد: جوانان باید به فرموده امام صادق (ع) عالم و متعلم باشند یعنی در کنار علم روز و مسیر کمال و سعادت، علم به معرفت دین، حقیقت و سرنوشت آدمی نیز ضروری است.

 مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان جوانان را خاکریزی دانست که هر یک از طرفین جنگ نرم امروزی به دنبال فتح آن به نفع خود هستند و یادآور شد: امروز اسلام به دنبال جوان باهوش، اندیشه‌ورز و شجاع است اما تمدن غرب می‌خواهد جوان را مصرف‌کننده کالای خود تربیت کند یا در پناه اسم دین در گروه‌های تروریستی، تکفیری استفاده داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی برای تأمین منافع خود به دنبال ایجاد تسلیم‌پذیری و اعتماد در میان جوانان به دشمن است، اظهار کرد: جنگ امروز بین تفکر بعثت به سوی جامعه مهدویت و عدالت الهی با طاغوت است که باید با تقویت باورهای الهی به ویژه باور به ظهور، سرنوشت دنیا را به نفع انسانیت تغییر بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تمدن غرب به دنبال حیوانیت است، گفت: شکل جاهلیت در دنیای فعلی متفاوت شده و امروز دختران و پسران را به شکل دیگری زنده به گور می‌کنند و خریدوفروش زن را با جاهلیت مدرن مجهز به تکنولوژی انجام می‌دهند.

مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه قوچان با تأکید بر اینکه جامعه به جوانان نیاز دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی به ما هویت و امیدواری داده تا به این نتیجه برسیم که می‌توانیم سرنوشت خود را به دست خودمان رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها