خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

آمریکا از گرایش ملت ها به اسلام حقیقی در هراس است

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران الگوی کاملی برای تمام آزادیخواهان جهان است گفت: آمریکا و دنیای استکبار از گرایش ملت ها به اسلام حقیقی در هراس هستند.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۸۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جعمه این هفته سرپل ذهاب گفت: دنیای استبکار از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی کنند و بر همین مبنا نیز اسلام هراسی را در دستور کار دارند.
وی بیان کرد: نظام اسلامی ایران هم در داخل و هم در خارج دشمنان بسیاری دارد و با توجه به توطئه های گسترده دشمنان ، کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است و این مهم در سایه درایت رهبری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل شده است.
وی اضافه کرد که علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران این است که انقلاب اسلامی منادی آزادیخواهی در جهان است و در برابر هیچ ابرقدرتی تسلیم نمی شود.
خطیب جمعه سرپل ذهاب بابیان اینکه آمریکایی ها باطل مطلق هستند و به خوبی می دانند که با گسترش اسلام ناب حقیقی دیگر جایگاهی در بین سایر کشورها نخواهند داشت گفت: آمریکا و دنیای استکبار بقای خود را در گرو مبارزه با انقلاب اسلامی و اسلام حقیقی می دانند غافل از اینکه براساس وعده الهی ، باطل همواره شکست می خورد و پیروز واقعی اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در سوم خرداد ماه سال 61 ، عملیات افتخارآمیز بیت المقدس رقم خورد و در این روز تاریخی خرمشهر فتح شد و گرامیداشت این ایام می تواند الگوی غلبه بر هر دشمنی باشد.
وی با تبریک میلاد مسعود منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: رسالت تمامی انبیا و اولیای الهی ایجاد یک حکومت عدالت محور بوده است چرا که با برپایی حکومت عدالت محور ، انگیزه و اخلاق الهی و همچنین ارزش های معنوی انسانی باعث اصلاح جامعه می شود.
وی با اشاره به رسالت امام زمان (عج) گفت: با ظهور حضرت حجت (ع) تمام آرزوهای انبیا برآورده خواهد شد و در زمان غیبت هم هر حکومتی که بتواند اندکی از دستورات انبیا را محقق کند به سمت اصلاح جامعه پیش رفته است.
امام جمعه سرپل ذهاب یکی از مهمترین توصیه های دین اسلام را کسب روزی حلال و دوری از کسب و کار حرام عنوان کرد و افزود: اسلام به همان اندازه که مسلمانان را از کسب روزی حرام بر حذر می دارد به همان اندازه به کسب و کار حلال و مشروع توصیه کرده است و بر همین اساس تلاش برای کسب روزی حلال ، جهاد محسوب می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار