انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس :

برنامه «سینما روایت» اکنون درجایگاهی قابل احترام و تاثیر گذار ایستاده

«جبار آذین» منتقد، کارشناس و مدرس سینما طی یادداشتی اختصاصی که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی سینما روایت قرار داده است، نظرش را راجع به سری برنامه های «سینماروایت» بیان کرده است که در زیر مشروح آن را می خوانید.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج «جبار آذین» منتقد، کارشناس و مدرس سینما طی یادداشتی اختصاصی که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی سینما روایت قرار داده است، نظرش را راجع به سری برنامه های «سینماروایت» بیان کرده است که در زیر مشروح آن را می خوانید.

سلام و درود بی پایان به حضور محترم تمام هنرمندان، مدیران کارشناس ومتعهد سینما، جامعه منتقدان، اصحاب گرامی رسانه و اهالی  فرهنگ وهنر که برای اصلاح و ارتقای فرهنگ جامعه و دانش عمومی کوشش می کنند. اکنون ده ها گروه و جریان فکری و سینمایی در عرصه سینما فعالیت می کنند و هرکدام هم درحد بضاعت خود موفق اند، با این حال جدا از برخی ازاین افراد که سینما ومحافل هنری وسینمایی را ابزار سیاسی بازی وسودجویی قرارداده اند، دیگران سلامت و صادقانه ومتعهدانه به سینما وهنر و فرهنگ می پردازند و خدمت به مردم سرلوحه کارشان است.

درمیان گروه اخیر، «سینماروایت» نقش و جایگاه شاخص و  برجسته دارد و مسوولان و متولیان آن با یاری همدلان وهمراهان خود ازطیف های منتقدان و کارشناسان و مسوولان و سینما دوستان با ارائه برنامه های با کیفیت نمایش و نقد وبررسی آثار سینمایی داخلی و خارجی کوشیده ومی کوشند، برنامه ای خوب و مفید و سازنده داشته باشند که کارشان ارزشمند و شایسته تحسین است، با این همه برنامه سازان «سینماروایت» درارتباط با گزینش فیلم ها، منتقدان و کارشناسان و اجرای بهینه برنامه ضمن رعایت مناسب و شایسته تر حریم وحرمت هنرمند ومنتقد و اثر هنری باید دقت و توجه بیشتر مبذول دارند. «سینماروایت» اکنون درجایگاهی قابل احترام و تاثیر گذار ایستاده  و توانسته نظرهای اهالی هنرو سینما را به سوی خود جلب کند. بنا براین برای تداوم درخشش «سینماروایت» باید بیشترو کارشناسانه تر کوشید و اجازه نداد گاه مناسبات و رفاقت برسلامت و صداقت آن تاثیر گذارد. «سینماروایت» از دستاوردهای مهم و تعیین کننده سینمای مردمی، ارزشی و انقلابی است، پرچم آن را دراهتزاز نگه داریم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار