خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود خبر داد:

برگزاری یادبود شهدای سوم خرداد شاهرود و یادواره شهدای روستای حسین آباد بسطام

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: در بزرگداشت ایام سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان یادواره شهدای سوم خرداد شاهرود و یادواره شهدای روستای حسین آباد بسطام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
علی اصغر رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ویژه برنامه های سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بیش از 13 برنامه مهم به مناسبت این روز در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: شروع این برنامه با غبارروبی گلزار مطهر شهدا در روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ساعت 17 در گلزار شهدای شاهرود و همزمان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در گلزار مطهر شهدای شهرها و روستاهای دیگر شهرستان برگزار می گردد.

رجبی خاطر نشان کرد: در روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزاری دعای ندبه در ساعت 7 در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود و حضور سازمان یافته نیروهای نظامی و انتظمی و بسیجیان در نمازجمعه شهرهای شهرستان شاهرود می باشد.

وی تصریح کرد: در روز شنبه اول خرداد مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت فتح خرمشهر با حضور پرسنل نیروهای نظامی ساعت 8 صبح از محل میدان شهدای هفتم تیر تا میدان ولایت شاهرود برگزار و مسابقه تیراندازی ساعت 9 صبح در محل میدان تیر لشکر 58 تکاور ذوالفقار با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود با اشاره به دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بیان کرد: نورافشانی و برگزاری مراسم مولودی خوانی و جشن نیمه شعبان از ساعت 21 الی 23 در دوم خرداد ماه در میدان ولایت شاهرود برگزار می گردد.

وی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود در سوم خرداد ماه عنوان کرد: یادواره شهدای روستای حسین آباد بسطام روز سوم خرداد ساعت 10 الی 14 در حسینیه روستا و یادبود شهدای سوم خرداد شهرستان شاهرود در مسجد شیخ علی اکبر شاهرود ساعت 17 الی 19 برگزار می شودو

رجبی با اشاره به اجرای رژه موتوری به مناسبت سوم خرداد گفت: رژه یگان های موتوری نظامی و بسیج ساعت 8 صبح سوم خردادماه از مقابل تیپ 158 شهید کشاورزیان برگزار و رژه روندگان با طی مسیرهای تعیین شده در میدان امام خمینی(ره) تجمع می کنند و یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: در روز چهارم خرداد ماه همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت از ساعت 17 الی 19 در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود و در این روز کلیه درمانگاه های سپاه و ارتش و نیروی انتظامی شهرستان ویزیت رایگان بیماران را انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها