جشن بزرگ میلاد باسعادت آقا امام زمان (عج) در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه تربت حیدریه با حضور کلیه کارکنان پایور و وظیفه و اعضاء گردان امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۱۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم از امام جمعه تربت حیدریه برای سخنرانی و همچنین از مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) برای مولودی خوانی دعوت به عمل آمده بود.

امام جمعه تربت حیدریه در این جشن فرخنده و مبارک ابراز داشت: هر چیز محال با اعتقاد به خداوند و ایمان راسخ واقع می شود و خداوند اهل تقوا و احسان را دوست دارد.

حجت الاسلام عصمتی به دو روش بندگی خدای متعال اشاره کرد و گفت : اولین روش اینکه خود فرد اقدام نماید و مراجعه ای به متخصص نداشته باشد و دوم اینکه انسان تصمیم بگیرد به استاد مراجعه کند.

وی استاد را به دو نوع استاد خاص و عام تقسیم کرد و عنوان کرد ، استاد خاص همراهی با ائمه (علیهم السلام) و استاد خاص کسی است که حجت خدا نیست و مسیر بندگی را با فراگیری از اساتید آموخته و مشکلات را می داند. انسان باید به استاد عام مراجعه کند تا راه بلد شود و بتواند راه را طی کند.

در ادامه مراسم مداح و ذاکر اهلبیت برادر بسیجی رضا عوض با مولودی خوانی و مدح اهلبیت (علیهم السلام) حضار را به فیض رساندند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها