مسئول دفتر امام جمعه همدان:

گناه و فرهنگ غربی حجاب بین ما و امام زمان(عج) است

مسئول دفتر امام جمعه همدان گفت: گناه و افکار و فرهنگ جدید غربی مانع و حجابی بین ما و امام خود شده است چراکه حضرت مهدی (عج) از خود ما بر ما حاضرتر ست.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۸۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ناصر نقوی شامگاه شنبه در جشن بزرگ شب نیمه شعبان در جمع مردم همدان در پارک کودک با اشاره به فضیلت نیمه شعبان اظهار داشت: شب نیمه شعبان شب قدر است و قضا و قدر انسان‌ها در این شب نوشته می‌شود.

وی با بیان اینکه استغفار، احیاء و عبادت در این روز بسیار تأکید شده است، افزود: نیمه شعبان، شب ولادت حضرت مهدی(عج) عیدالله پیغمبران است.

مسئول دفتر امام جمعه همدان با بیان اینکه خداوند در این شب قدر نگاه خاصی به بندگان خواهد داشت، تصریح کرد: امام عامل ثبات آسمان و زمین است و آرامش آنها به وجود امام است.

وی خاطرنشان کرد: گناه و افکار و فرهنگ جدید غربی مانع و حجابی بین ما و امام خود شده است چراکه حضرت مهدی (عج) از خود ما بر ما حاضرتر ست.

نقوی جشن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی‌(عج) را زمینه‌ساز ارتباط با ایشان عنوان کرد و گفت: شب نیمه شعبان شب آمرزش، رحمت و دوستی با خداوند است و ما باید در این شب قدر ارتباط معنوی خود با امام را قوی‌تر کنیم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان کشور و منتظران حضرت مهدی(عج) در پارک کودک همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار