خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج:

باید همیشه و در هر لحظه منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آوج بیان کرد: ما پاسداران حریم ولایت در درجه ای اول باید خود سازی کرده و باید همیشه و در هر لحظه منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد.

ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در حاشیه این مراسم بیان کرد: یکی از القاب و نام های امام زمان (عج) خورشید می‌باشد که همه مسلمانان از فیوضات این خورشید تابان بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: امام زمان (عج) مظهر برکات خداوند بر اهل زمین و آسمان می باشند و شناخت و معرفت به ایشان بهره‌مندی از برکات وجود امام عصر (عج) را در پی دارد.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه آوج با اشاره به زمینه سازی برای ظهور تاکید کرد: ما پاسداران حریم ولایت در درجه ای اول باید خود سازی کرده و در مرحله بعدی جامعه را برای ظهور آماده کنیم.

رحیمی اذعان  کرد: کسی که خود را آماده ظهور می کند باید در قول و فعل برای آمدن امام زمان(عج)، آمادگی در خود ایجاد کند و به همه ابعاد ظهور توجه نماید.

وی با اشاره به هدف امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی افزود: اکنون ما در مرحله ای تشکیل دولت اسلامی می باشیم ،و برای رسیدن به حکومت اسلامی فاصله داریم و باید تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در پایان ابراز کرد: تشکیل جامعه جهانی  عدالت محور مولفه ها و شاخصه های دارد که که با ظهور حضرت عملیاتی و اجراء  می شود.

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها