مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خراسان شمالی:

مدافعان حرم ادامه دهنده راه حماسه افرينان فتح خرمشهر هستند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خراسان شمالی با اشاره به رشادت هاي جوانان مدافع حرم در آنسوي مرزها ابراز داشت: اين جوانان ادامه دهنده راه حماسه افرينان فتح خرمشهر هستند.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسين زحمتكش در مراسم صبحگاه مشترك نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر با بيان اينكه تعهد و تخصص رزمندگان اين حماسه را رقم زد اظهارداشت: شهدا منتظران واقعي در مكتب مهدويت بودند وبراي خود تعهد پاسداري از انقلاب و اسلام را براي خود ايجادكرده بودند.

وي با بيان اينكه امروزه بايد در عرصه هاي فرهنگي اجتماعي وبين المللي حماسه ايجادكنيم تاكيد كرد: نبايد گذاشت فرهنگ عاشورا و مهدويت كه همان فرهنگ حماسه است در بين ملت خاموش شود.

حجت الاسلام زحمتكش با اشاره به تقارن نيمه شعبان و روز فتح خرمشهر بيان داشت: اين تقارن داراي يك پيام مهم است كه انقلاب  اسلامي مرهون دو فرهنگ عاشورا  و مهدويت است.

وي ادامه داد:دنياي امروز منتظر منجي است تا حكومت ظلمي را كه توسط مستكبرين در عالم ايجاد شده را از بين ببرد و ملت ها را نجات دهد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه جواد الائمه(ع) با بيان اينكه دشمنان به خوبي دريافته اند كه دو بال شهادت و مهدويت عامل سفر به سوي ولايت است تصريح كرد: دشمنان با هجمه هاي مختلف در حوزه هاي اجتماعي و سياسي سعي دارند تا اين دو بال را از ملت ايران بگيرند.

وي با اشاره به حماسه حضور ملت ايران در عرصه جنگ سخت بيان كرد: امروزه كشور براي پيشرفت نيازمند خلق حماسه در عرصه هاي مختلف است.

حجت الاسلام زحمتكش با بيان اينكه تخصص نيز دركنار تعهد عامل مهمي براي پيشرفت است ادامه داد: فتح خرمشهر تمام معادلات نظامي و اتاق جنگ هاي جهان را برهم ريخته است كه چگونه مي شود با كمترين امكانات در برابر تجهيزات نظامي عراق به پيروزي دست يافت.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه جواد الائمه(ع)، عراق، سوريه و ديگر ممالك اسلامي مورد ظلم قرار گرفته را مانند خرمشهر دانست و تاكيد كرد: دشمنان سعي دارند با ايجاد تفرقه در بين مسلمانان و با به راه انداختن جنگهاي نيابتي روحيه عاشورايي و مهدوي را كمرنگ كنند.

وي با اشاره به رشادت هاي جوانان مدافع حرم در آنسوي مرزها ابراز داشت: اين جوانان ادامه دهنده راه حماسه افرينان فتح خرمشهر هستند.

حجت الاسلام زحمتكش تاكيد كرد: دشمنان امروز بسيار سرسخت تر و پيچيده تر از دوران دفاع مقدس هستند و تمام توان خود را براي از بين بردن ارزش هاي اسلامي در بين جامعه به كار گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها