خبرهای داغ:

سوم خرداد نماد عینی غلبه ایمان و اراده بر دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه قصرشیرین گفت: سوم خرداد نماد عینی غلبه ایمان، اراده، شجاعت و عقلانیت بر دشمنی است که توسط استکبار در ابعاد مختلف حمایت می‌شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
سرهنگ علی احمد پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت عملیات غرورآفرین بیت المقدس، روز مقاومت، ایثار و پیروزی افزود: در حالی اشغال خرمشهر برای عراق آخرین برگ برنده این کشور برای وادار کردن فشار به ایران برای شرکت در هرگونه مذاکره صلح تلقی می شد، آزاد سازی آن می توانست تحمیل اراده سیاسی ایران بر متجاوز بعثی و برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران تلقی شود.
وی اظهار کرد: با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، جنگ وارد مرحله جدیدی شد و قوای اسلام با حمله کوبنده خود مرحله به مرحله پیروزی رسیدند و آمریکا و سایر قدرت های استعماری از موضع تهاجم به دفاع تغییر حالت دادند.
وی اضافه کرد که رزمندگان اسلام با رهبری امام خمینی (ره) توانستند با به اسارت گرفتن 19 هزار تن و کشته و زخمی کردن بیش از 16 هزار تن از نیروهای دشمن بعثی در سوم خرداد 1361 خرمشهر قهرمان را پس از 19 ماه اسارت آزاد کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه قصرشیرین، بر لزوم پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: رمز ثبات و بقای انقلاب در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.
سرهنگ احمدپور، برپایی ایستگاه های صلواتی و جشن عمومی با حضور هنرمندان کرمانشاه را از مهم ترین برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان مرزی قصرشیرین اعلام کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار