خبرهای داغ:
برگزار می شود:

همایش محفل شعرای آیینی کمیل توسط سازمان بسیج مداحان

مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین از برگزاری همایش محفل شعرای آیینی کمیل خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

عقیل محمدی مسئول بسیج مداحان سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از برگزاری همایش محفل شعرای آیینی کمیل خبر داد.

عقیل محمدی اظهار کرد: محفل شعرای آیینی کمیل همایش خود را ساعت 17 امروز  در سالن اجتماعات قائم (عج) شهرداری برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: مهمان ویژه این برنامه استاد وحید قاسمی خواهند بود و در این برنامه شاعران استان آثار برگزیده خود را که قبلا توسط دبیرخانه همایش انتخاب شده قرائت خواهند کرد.

محمدی توضیح داد: پیش از این همایش جلسات توجیهی برگزار گردیده و این نشست به نوعی ماحصل محسوب می شود و در کنار آن امیداواریم که این نشست ها با مدیریت صحیح برگزار گردد و شاعران هر ماه با هم دیدار داشته و اشعار برگزیده خود را به اشتراک بگذارند.

این مسئول با بیان اینکه در گذشته پیش از ذکر مصیبت توسط مداحان شاعران در جلسات حضور پیدا می‌کردند و شعر های آیینی خود را در بین مردم تقدیم ائمه اطهار می کردند بیان کرد: از برنامه هایی که طی این همایش خواهان به دست آوردن دوباره آن هستیم .

وی اضافه کرد: در این همایش علاوه بر شاعران آیینی در انتظار دیدار با مداحان و مسئولین هیات مذهبی هستیم و با توجه به ارسال دعوت نامه در سراسر استان انتظار داریم که مدعوین از شهرستان‌ها نیز حضور گرمی به هم برسانند.

محمدی با اشاره به همکاری‌هایی که در این راستا دریافت شده است تبیین کرد: جبهه انقلاب فرهنگی،جامعه ایمانی مشعر، بسیج مداحان، کار گروه شهر و مجمع شعرای آیینی کمیل در برگزاری این همایش یاری گر ما بوده اند.

مسئول بسیج مداحان استان قزوین در پایان عنوان کرد: حضور در این جلسات توسط شاعران می تواند سبب غنای اشعار و عامل زنده کردن دوباره رسومات گذشته در هیئت های مذهبی باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها