مدیر کانون فرهنگی هنر مساجد سبزوار:

نخستین مرکز آموزش و آفرینش هنرهای دینی در کانون فرهنگی هنری مساجد افتتاح می‌شود

مدیر کانون فرهنگی هنر مساجد سبزوار از افتتاح اولین مرکز آموزش و آفرینش هنرهای دینی در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۱۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
علیرضا رادمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه این مرکز اولین مرکز آموزش و آفرینش هنرهای دینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد درسطح کشور می باشد اظهارداشت: در صددیم تا جایگاهی را برای جوانان و نوجوانان علاقمند به هنرهای دینی ایجاد کرده تا در زمینه خلق آثار هنری دینی گام  برداریم.
 
وی با اشاره به جمعیت بالای جوانان و نوجوانان در سبزوار ادامه داد: هدف از این طرح استفاده از پتانسیل بالای جوانان و نوجوانان هنرمند در زمینه خلق آثا دینی و ترغیب آنها به سمت مسجد با رویکردی هنری خواهد بود.
 
رادمان کادرسازی هنری را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کادر سازی در زمینه های مختلف دینی است و امیدواریم تا بتوانیم کادر هنری مناسب با برای شهرستان رقم بزنیم.
 
مدیر کانون های هنری مساجد با بیان اینکه تولیدات این مرکز در حوزه های نمایش ها با مظامین دینی، تولید اثرهای تجسمی ،شعر های آیینی و … خواهد بود تصریح کرد: در فاز های بعدی طرح می توان به سمت تولید انیمیشن و بازی های رایانه ای با محتوای دینی حرکت کرد.
 
وی ادامه داد: مراسم افتتاح نخستین مرکز آموزش و آفرینش هنرهای دینی صبح جمعه با حضور رئیس کانون های فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی در مجتمع بیهقی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها