فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در مراسم تقدیر از پاسداران نمونه:

سپاه ذخیره دفاع از انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: سپاه ذخیره دفاع از انقلاب است که در میدان سخت این مجموعه به کار می‌آید.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز مراسم تقدیر و تکریم از پاسداران نمونه سپاه ناحیه تربت حیدریه که در سال 94 در سطح استان و ناحیه برتر شده‌اند برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی به ذکر فرازهایی از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص سپاه و بسیج پرداخت و اشاره داشت: رهبر معظم انقلاب در سال 76 در جمع پاسداران فرمودند" من در جمع شما بوی بهشت را احساس می کنم و بهترین جوان ها و بهترین مجموعه جوان ها سپاه است" دفاع از حق و جان برکف بودن و رشادت و شهادت را مجموعه سپاه دارد.

وی گفت: سپاه ذخیره دفاع از انقلاب است که در میدان سخت این مجموعه به کار می آید و آنچه مهم است این است که این سرمایه بسیار گران را با چنگ و دندان نگه داریم.

گرایلی بسیج را روح سپاه دانست و پشتوانه معنوی سپاه عنوان کرد و گفت : نباید اینها را بی‌دفاع بگذاریم چون کار در بسیج برای منافع شخصی نیست لذا نباید بسیج را قائل به افراد خاص کنیم و به حزب بازی سیاسی وارد شویم.

در پایان مراسم از پاسداران نمونه سپاه ناحیه که در سطح استان و ناحیه پاسدار نمونه در سال 94 شناخته شده اند با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها