خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

ضرورت انتقال اندیشه امام خمینی به نسل امروز/اعزام 1500 سمنانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمينی(ره) بيش از ۱۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان سمنان به زيارت حرم امام راحل مشرف می‌شوند و در مراسم ويژه روز ۱۴ خرداد شركت می‌كنند.
کد خبر: ۸۶۸۵۵۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، منصور شوقانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمينی(ره) بيش از ۱۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان سمنان به زيارت حرم امام راحل مشرف می‌شوند و در مراسم ويژه روز ۱۴ خرداد شركت می‌كنند.

وی هدف از این اعزام را گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.

منصور شوقانی با اشاره به اینکه اندیشه‌های امام خمینی(س) و بیداری اسلامی امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به بار نشسته است، افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(س) است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان كرد: يكی از حداقل وظايفی كه ما نسبت به نشر، انتقال سيره و انديشه تابناك امام خمينی(ره) به نسل سوم و چهارم انقلاب داريم، پرداختن به اين مباحث در حلقه‌های شجره طيبه صالحين است.

شوقانی افزود: تلاش کردیم برای امسال کسانی ثبت‌نام کنند که برای اولین بار است به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و مراحل ثبت‌نام نیز در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود.

وی تصریح کرد : پس از مراحل ثبت‌نام اعضای کاروان متشکل از برادران و خواهران در قالب 37 دستگاه اتوبوس از محل سپاه ناحیه سمنان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به اینکه اعزام زائران و دوستداران امام هر سال با اجرای برنامه‏های متنوع فرهنگی انجام می‏شود، بیان کرد: امسال نیز تمهیدات ویژه‏ای در این راستا، برای هر چه باشکوه‏تر برگزار شدن این مراسم تدارک دیده شده است.

وی تأكيد كرد: سياه‌پوش كردن فضای اداره‌ها، اعزام كاروان‌های زيارتی به حرم مطهر، برگزاری مراسم ويژه در سالروز ارتحال امام و حماسه ۱۵خرداد در سمنان، برپايی نشست‌های سياسی در مورد آشنايی با تفكرات حضرت امام، ديدار با خانواده معظم شهدا، ارسال پيامك‌های ويژه و پخش تراكت و بروشور از جمله برنامه‌های اين روز در سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها