خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

امام خمینی (ره) استقامت و پایداری را به ملت ایران آموخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: امام خمینی (ره) ایستادگی، استقامت و پایداری را به ملت ایران آموخت.
کد خبر: ۸۶۸۶۴۹۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

حجت الاسلام محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با بیان اینکه امام خمینی (ره) ایستادگی، استقامت و پایداری را به ملت ایران آموخت گفت: در زمانی که ابرقدرت های شرق و غرب منافع ملت ما را چپاول می کردند امام خمینی (ره) با نطقی گویا و با اراده ای مستحکم این دو ابرقدرت شرق و غرب را بهم ریخت و به دنیا فهماند می توان کشور را بدون وابستگی به ابر قدرت ها اداره کرد.

وی امام خمینی (ره) را حقیقت همیشه زنده تاریخ دانست و افزود: امام خمینی )ره) تمام وجودش وقف اسلام ناب بود و کسی بود که با سخن و عملش ایستادگی و دفاع از اسلام را به ملت ایران عرضه کرد و تا تاریخ هست در اذهان خواهد ماند.

رجبی اظهار داشت: 14 خرداد امسال هم همانند سالهای قبل در حقیقت، عرصه بهترین نمایش شکوه و اقتدار ملی و تجلی گاه وحدت و همدلی است همان وحدتی که اگر حاصل شود مسلمین را به اوج اقتدار خواهد رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا، با اشاره به اینکه امسال هم مردم انقلابی ایران در روز رحلت حضرت امام (ره) حماسه ای تاریخی را رقم خواهند زد ابراز داشت: امام خمینی (ره) در دل های این مردم جا دارد و سالگرد رحلت آن حضرت هر سال پرشورتر از سال های قبل برگزار می شود.

وی با تاکید بر مطالعه زندگی نامه و آثار حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) سبک زندگی اسلامی را در همه شئونات زندگی رعایت نمودند و به بهترین نحو ممکن رهبری جامعه را به سرانجام رساند و بعد از آن هم خلف صالح ایشان این مسئولیت مهم را به بهترین نحو به انجام می رسانند.
2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها