خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورا قزوین:

آمادگی کامل قزوین برای میزبانی از اجلاس جهانی

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورا قزوین بیان کرد: استفاده از توان و ظرفیت استانی برای برگزاری چنین برنامه مهمی را بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۳۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین صلح جو رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورا استان قزوین در خصوص آمادگی استان برای میزبانی اجلاس جهانی اظهار کرد: فضاسازی شهری باید قدم به قدم پیش برود و در این رابطه هدفگذاری و تدوین برنامه‌ها ارزشمند، بسیار مهم و اساسی است.

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورا استفاده از توان و ظرفیت استانی برای برگزاری چنین برنامه مهمی را بسیار ارزشمند اعلام کرد و افزود: از ظرفیت استانی برای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه باید بهره برد و همچنین حمایت استانداری به عنوان دستگاه حامی بسیار ارزنده است.

*باور پیشرفت قزوین برای مدیران شهری به وجود آمده است

در ادامه "مریم نخستین" با تأکید بر اینکه مدیریت شهری قزوین بیشتر از وظایفی که قانون برایش تعیین کرده، قدم برداشته است، افزود: شهر قزوین در مباحثی همچون شکوفایی شهری حرفی برای گفتن دارد و در کنار این در مباحثی همچون cds و توسعه پایدار به پیشرفت های چشمگیری رسیدیم و شاخص بودیم و حالا با برگزاری اجلاس جاده ابریشم که 200 شهر از 67 کشور جهان در قزوین حضور می‌یابند، قرار است در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری رشد بیشتری داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ساماندهی ملاقاتهای مردمی با طرح این سؤال که اعضای شورا به باور پیشرفت قزوین رسیدند و آیا این حساسیت برای دیگر مدیران قزوین به وجود آمده است؟ گفت: تاکنون آثار تاریخی شهر قزوین با همت مدیریت شهری سرپا نگاه داشته شده است و مدیرانی که تاکنون همکاری نکردند، باید پاسخگو باشند.            

وی تأکید کرد: باید پا را فراتر بگذاریم و تمامی شهروندان را از این رخداد مهم آگاه سازیم و از توان نخبگان و اساتید دانشگاهی بهره ببریم و جلسات مشترکی با افراد و دستگاههایی که ما را می توانند در این راه یاری رسانند، برگزار کنیم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها