مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

امام راحل و امام خامنه ای همیشه حامی مستضعفان هستند

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، با اشاره به شباهت نگاه امام خمینی(ره) و رهبری به ملت های مستضعف، گفت: امام راحل و امام خامنه ای همیشه حامی مستضعفان هستند.
کد خبر: ۸۶۸۷۲۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام«روز جهانی قدس» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یادآوری کرد: امام خمینی(ره) همیشه با حمایت از مستضعفان عالم، در مقابل زورگویان ایستادگی کرده و از مظلوم دفاع کردند.

وی حمایت رهبر فرزانه انقلاب از گروه های مقاومت در سراسر دنیا(حزب الله لبنان و ...) و تاکید ایشان به حذف شدن غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه دنیا تا سال 2025 را در همین راستا دانست.

حجت الاسلام امیرنژاد با توجه به جمله امام راحل که من یک تار موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی کنم، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و نایب برحق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) همیشه مسئولان را به خدمت به مستضعفان تاکید کرده و حمایت از مستمندان دعوت می کنند.

وی شکل گیری کمیته امداد حضرت امام(ره)، بهزیستی و حساب 100 امام، را از جمله اقدامات عملی رهبری و امام خمینی(ره) در حمایت از مستضعفان برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار