خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

هنرمندان با ترسیم شخصیت امام راحل نسل‌های آینده را از سرچشمه زلال اندیشه آگاه کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز بیان داشت: امام خمینی‌(ره) اسلام خانه‌نشین را به عرصه اداره جامعه کشاند و یک الگویی جهانی دینی را به جهانیان معرفی کرد.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
حجت‌السلام حسن شجاعی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قزوین با اشاره به ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) اظهار کرد: در بعد سیاسی رهبری انقلاب اسلامی در سه دهه 40 تا 60 با همه مشکلات و سختی‌های آن دهه اقدام به تربیت و زمینه‌سازی دهه 50 کردند.
وی با بیان اینکه انقلاب دهه 60 مدیریت و حل بحران‌ها و پرورش انقلاب بود، افزود: در این راستا امام خمینی‌(ره) اسلام خانه‌نشین را به عرصه اداره جامعه کشاند و یک الگویی جهانی دینی را به جهانیان معرفی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اضافه کرد: امام خمینی(ره) نیز در بعد فقهی اصیل فقاهت، نو‌آوری و شکوفایی فقه شیعه را ترویج دادند و در بعد عرفان و اخلاق از مربیان بی‌بدیل در زمان خود بودند.
شجاعی‌مهر عنوان کرد: امام راحل یک پیرمراد و استاد واقعی بودند و در بعد فرهنگی و اجتماعی یک الگویی کامل و در بعد کلام فلسفه نیز فیلسوف، متکلم و سخنرانی قهرمان بود.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که ترسیم چنین شخصیتی از سوی هنرمندان می‌تواند نسل‌های آینده را از سرچشمه زلال اندیشه امام خمینی(ره) که با وحی و از آبشخور قرآن و عترت پیوند خورده و نشأت گرفته است، سیراب کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز مطرح کرد: بی‌شک تفکر امام خمینی(ره) نه برای دهه‌های گذشته بلکه تا دهه‌های آینده و ایجاد نظام‌های جدید بین‌المللی که می‌تواند مقدمه‌ای برای دوران در‌خشان ظهور باشد، کارایی و اثر بخشی داشته و این مهم نیز به عهده نخبگان جامعه است که با اشکال گوناگون به آن بپردازند‌.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها