خبرهای داغ:
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی:

امام خمینی(ره)چهره ماندگار در تاریخ 2500 ساله ایران است

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تاکید کرد: در2500سال گذشته از تاریخ ایران چهره ای ماندگار تر از حضرت امام خمینی(ره)ندیده است.
کد خبر: ۸۶۸۷۹۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی با اشاره به شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان،ابراز داشت: در2500سال گذشته از تاریخ چهره ای ماندگار تر از چهره حضرت امام خمینی(ره)نبوده است و بعداز ایشان مقام معظم رهبری جانشین مناسب ایشان است.

وی با اشاره به تفاوت اسلام انقلابی و اسلام امریکایی،ابراز داشت،باتوجه به گسترش صدور انقلاب اسلامی ایران که ارائه دهنده اسلام ناب محمدی است دشمنان برای به انحراف کشیدن اسلام ناب محمدی برنامه ریزی کرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد:معرفی اسلام ناب محمدی در کنار اسلام امریکایی از دسیسه های دشمن است که تشکیل و به وجود امدن داعش خود میتواند مثالی در این رابطه باشد که اسلام امریکایی است.

مهدیان با اشاره به نظر امام خمینی(ره)در رابطه با فرقه ضاله بهائیت و ارتباط با این فرقه صهیونیستی،تصریح کرد: امام خمینی(ره)درکتب و گفتارهای خودشان اشاره بخصوصی به بهائیت و اسرائیل داشتند که هرجا بهائیت و اسرائیل در آن نفوذ کرد باید مراقب آن حوزه و جایگاه بود که امام(ره)بارها تاکید کرده است که اسرائیل غده سرطانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها